Üye adı:dadasahmet
Kayıt tarihi:4 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5239
Üye puanı:618
Takipçileri:108
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1980
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()yatırım hesabın varsa gir ordan hisse senetlerine al de mesala aselsan 1 lot 13, xx lira 1000 lot alırsa 13000 verirsin. hisse değer kazandı mı kar yazmaya başlar. satmak istersen aldığın yerde sat tan satarsın bukadar basit.
grbzc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()hayır... türkiye finansın ayrı bir platformu . 5/24 işlem yapabiliyorsun.. makaslar usd 0. 60 - 0. 80 aralığında ortalama . Altın 0. 45- 0. 50.. forex değil kesinlikle kaybetme yok.. paran neyse o..
mrimir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()yatay çizgiler beni geriyor nedense hep aşağı inecek gibi..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()küllüm zarar :) şaka şaka. en güzeli. birazda borsaya atsaydın.. alkim, petkim, aselsan sağlamdır
grbzc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()3. 85 ten dolar almam artık.. dip nereyse oraya yakın bekleyeceğim..
finansyeni için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()kısmetimizde varsa alır çıkarız yoksa beklemeye devam..
mrimir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()benim gibi targetçiler pusuda.. bankalar kapansın bakalım.. piyasayı bi görelim..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()sabır bizde bozacaz.. dolar ı mı, kafayı mı orası meçhul :)
mrimir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()reis tepelerinde ... :)
mrimir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()gece 1 e kadar uyku yok adamlara..
mrimir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ():) aynen vallaha gerildim.. resmen..
Spring26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()mb uzmanları dersine iyi çalışmış anlaşılan..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()@WOLFSTREET_BEYAZ_ATLETLİ @Korutürk grafik uzmanlarımız bu düşüşe mi işaret .. yoksa alttan alım için fırsata mı işaret.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()tüm hesaplar karıştı galiba.. bu düşüş nedir böyle...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()alma bence dahada salacak gibi
Duygu$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()genelde fiyatlanmalarda usd düşer mb faiz kararında olduğu gibi.. karar açıklanır açıklanmaz ok yaydan çıkar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()bekle strese girme bence .. bende 3. 9x görünce full çıkacağım..
oguz_demir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()inşallah :)
fikrib için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()sesli güldüm haaa:)
fikrib için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()bist ara verdi.. bakalım oradan buraya gelen olur mu...