Üye adı:dadasahmet
Kayıt tarihi:4 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5239
Üye puanı:618
Takipçileri:108
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1980
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()00. 00 her zamanki gibi. bi numara olmazsa. bazen tuzaklayıp 00. 15 te kapattığıda oluyor.
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()yeni kapattım 0. 85 makas vardı en son. 3, 6057 3, 5985
Konaklı25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()kısmet. hep beraber tersten çıkmak ümidiyle..
has_clearance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()targetinde böyle bir güzelliği var işte . gece gece dibi yakalayıp alıyorsun. :) tavsiye ederim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()komple anlaşmış gibi usd euro ons hepsi aşağı gidiyor.. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()haklısın kardeş şu önümüzdeki 1 ayiçinde birşey beklememek lazım en fazla 5 kr bir sıçrama yapar. ben asıl fiyatlanmanın nisan sonu başlayacağını düşünüyorum. malum mayıs ve haziran aylarında 2 fed toplantısı var ve bu fiyatlanmanın aktörü fed dir. o zaman yine 3. 7xx leri rahat görürüz diye düşünüyorum. şuanki ortamın hepsi usd lehine.
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()kapanış 3, 6150 olursa güzel olur..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()eyvallah. böyle böyle çıkacağız tersten artık dip kolluyorum. yapacak bişey yok..
has_clearance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()0. 58 makas var şuan..
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()zararı çıkarmam lazım. 3. 74 ten çıkmıştım.. 387 ters..
has_clearance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()3, 6012 den usd bir miktar alındı..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()@admin e havale ettim seni..
Umutser için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()Konuşma bitince düşüş başlar :) ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()Reis konuşuyor cnn de ondandır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()dolar çıkmak istiyor. Biri beynine vuruyor.. Bu hareketlilik neyin nesi acep..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()dx abd ve uluslar arası piyasa ile alakalı biraz.
oznr_altn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()"Fed tarafında bu hafta 8 tane konuşma var, buna Janet Yellen'in Perşembe günü yapacağı konuşma da dahil. Bu konuşmalar usd için anlık fiyatlamalar yaratabilir."
muhasarica için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()tepki alımı..
muhasarica için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()1050 den dönen bir usd /euro parite si 1214 ten dönen bir gbp paritesi 38, 20 den dönen bir gram paritesi var. pariteler şuan yüksek usd de olanlar bu seviyelerden parite yapmasınlar zararları dahada çoğalır. ytd ..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dadasahmet yorumu ()ayrıca sakın ha şu seviyelerde parite yapayım deme zararını dahada büyültürsün..
Engozdmr için cevaplandı (yorumu göster)