Üye adı:Cy05
Kayıt tarihi:24 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5812
Üye puanı:448
Takipçileri:22
Takip edilen:102
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Üstad gbp yi de es geçmeyin takip ediyormusunuz? Geçen cuma 6.73 ten almıştım, bugün de gbp ve ons ta hareket fırsat verdi. dolar 2 Kr içinde geziniyor.
DÖVZ_USTAD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Teşekkürler kardeş.
Baba67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Gidince denerim...
Baba67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Eski garajda meşhur Bi yer vardı, eski tarihi kesinlikle süper! :) ben de dayanamadım konuya girdim canım çekti demek:))
Baba67 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Bugün f35 lerle ilgili gerilim varmış gündemde. yaptırımlar görüşülecekmiş ABD ile. Bloom...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Evet yeni mi başlamış, daha önce yapmıyordu sanki. Sürekli gözleri kırpıyo
gtopuz48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Bence onsun çekilmesini dengeliyor dolar 2 ileri 1 geri. Yarın ikisi de aşağılarda Bi yerde dengelenir. Cuma tfx alım fırsatı. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Evet bunun etkisi hemen şimdi olmaz izlemeli...
Kayhan_Kahomen_PULURBEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()33 rakamını görebilecek mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()E düşmesi lazım?
Absent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Öyle düşünüyorum ben de. Geçen cuma gbp 6.73 tü. erken çıktım...
sbars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Ben 2 gündür şelale tarafındayım:)))
sbars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ():))) öğlen buralardan sattı zati. Alttan alım bekliyordur, burdan almaz gibi...
FB__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Denemeli Bi dal almalı:)))
Fenci66 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Ons ve gbp sizi sattığıma bin pişmanım. Yetti gari evinize dönün çok havalandınız:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Aynen, şansımız kısmetimiz bol olsun inşallah.
Derhus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Aynen, 1 kuruş kar görünce kazandık diye çıkıyoruz. gbp den de 10 kuruş kar etme nedenim çok hızlı yükseliş gösterdi bana fırsat vermedi. Yavaş yükselse aldığımın 1kuruş üstünde bozardım. Sabırlı olmalı
ty2344 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Sormayın. Bi kerede hatrı sayılır kar yakalasak. Hep düşecek korkusu ile kar görünce çıkıyoruz. Ha bu arada çıkmasaydık ta aldığımızın Altın a düşerdi o da ayrı mevzu:))
Derhus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Ben de gbp den çıktım 6.85 ten hiç kısmet yok. Halbuki 6.73 ten almıştım cuma günü.
Derhus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cy05 yorumu ()Borsa yeşil, dolar a girmeyi uygun görmemiş mi abiler (fed)?