Üye adı:Clemam
Kayıt tarihi:17 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:713
Üye puanı:60
Takipçileri:9
Takip edilen:57
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Karar dan sonra heryer kitleniyor başkan. Sence karardan bi zaman sonra mudahale gelme ihtimali varmi? Ona gore talimat versek?
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Kar satislari başladi . Ancak gümüş ons direniyor.. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Boyle ani cikislar. Normalde mudahale gerektirir ancak. Bugun faiz karari var nasil yol izlicekler merak konusu. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Makas dan dolayi calismamistir.
Yoksul_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Başkan ons için yarinki öngörün nedir.0.25 0.50 de olsa ben gelecegi kanaatindeyim son çıkış olarak. Sen ne dusunuyorsun pas gecme ihtimali varmi?
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Kral bu isi biliyor. Ons daha ne kadar dusecek diye bekletiyorduk kralda iyi destek verdi..
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Ons 21.40 iken gümüş 10.20 lerdeydi müdür cok fazla gerilemedi. Ons almak icin dolar olmasi gerekiyor dimi hesapta?
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Kral zalim hareketlere devam mi ? Ons 25.55 leri görme ihtimali varmi?
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Ne zaman uçacak kral?
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Başkan daha dip gozukuyormu. Ons destek vermeye niyetli gibi. Feed de faiz için yol acti Mb sina 100 baz puan indirim gelirse yarin 11 ler diyebilirmiyiz? Ytd
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Hadi ons cik artik cok beklettii hersey uctu gümüş kaplumbaga arkadas
Adaist0134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Ons yukseliyor baskan. Dip olustunu acaba?
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()O zaman suan ons destek vermiyor diyebilirmiyiz? Dip seviyeler de neredeyse daha da cok düşme öngörmuyor arkadaslar.
ronx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Konu: Yükselen takoz fm nedir?
Baskan ons ta 21.70 dip olabilir mi?
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Peki 19 dip oldugunda seviye 9.32 ler olurmu 20 oldugunda 9.66 olsa . Gerci dolar yukarda kaldigi sürece cok inmiyor ama?
ronx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Ons daha da aşağılara inme durumu var diyolardi. Ya destek vernezse dip bu degilse napcaz bro?
ronx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()100 er mılyon dolar lar bozuluyor Nebati beyin ricasi üzerine sanki...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Satislar oldu heralde.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()Baskan feed aciklamasindan onslarda düşüş mu öngörüyorsun. Gecici enflasyon ile beraber dolar değer kazanip onslarda bi miktar geri çekilme kanaatindemisin?
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Clemam yorumu ()10.60 mi kral:))
Habibe35 için cevaplandı (yorumu göster)