Üye adı:celllman
Kayıt tarihi:6 Ocak 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2315
Üye puanı:263
Takipçileri:13
Takip edilen:13
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:25 Şubat 1980
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()usd kangren olmuş resmen yukarı adım atıcak hali yok...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()usd deyim 7 olsun sonra 5,20 olabilir:)
modernist_81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()topu topu topu 4 kuruş arttı:)
modernist_81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()zil takıp oynayacak çok kişi var ama nerdee dibin dibine gidiyor her geçen gün
Emprime_24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celllman yorumu ()usd nin kımıldıycak hali yok 2 kuruş yükselip 15 kuruş düşüyor uzun zamandır...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()nerde o eski tepeler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()bu usd her türlü yakıyor bizi yahu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()bu usd yaktı bizi aldıkça düşüyor düşüş trendi bir bitmedi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()hay bu usd nin 5 kuruş çıkış sonrası çakılıyor..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()ters yıldız istiyorum admin den sesimi duysun isterim .)
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()usd alıyorum düşüyor satıyorum yükseliyor ne hikmet anlamış değilim...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celllman yorumu ()gece 5,52 sabah 5,45 nasıl bir usd bu anlamış değilim...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()alttan alalım derken altta kaldık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()Bence 5.49 dan alınan 5.41 de satışmıştır:)
Çekirge35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()sanki düşüş gelicek diye beklemektense yükseliş gelicek diye beklemek daha mantıklı.. inşallah beklentin gerçekleşir.
ÇAKABEY_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()çıktığı gibi iniyor usd çok şakacı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()bende öyle düşünüyordum ama sağ gösterip sol vuruyor usd , 5,30 da alıcaktık mis gibi
ÇAKABEY_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()2 aydır yükselmeyen usd için birşey düşünemiyorum
pegasus325 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()5,30 olduğunda almadık şuraya bak...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celllman yorumu ()iyi kar kaç kurtar kendini.)
Motus için cevaplandı (yorumu göster)