Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74998
Üye puanı:61684
Takipçileri:9672
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:130222,3764 Gram & Puan birleşimi
Başarı:159. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Hocam şimdiye kadar ülke ne sıkıntılar yaşadı ama 134 dolar ın Altın a düşmedi. Başımıza gelmeyen bir Ufo istilası kaldı. O durumda belki düşebilir.
Atlantis01 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yabancı bistin dolar cinsinden değerine baktığı için kurun artması durumunda borsa daha da ucuzlamış oluyor. Kur hızlı düşerse bist düşer yani. Kur artarsa batacak şirketler dışında bist yükselir.
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()@zürEfa Bistin son 15 yılda gördüğü en düşük değer 134 dolar . Şu an o seviyeye çok yakınız. Orası şirketlerin arsalarının fiyatı oluyor. Bistin olması gereken yer 500 dolar seviyesi. 2013 yılındaki bu değerden sonra ABD ve Avrupa borsaları 6 kat değer kazandı. Onu hesaba katmadan sadece 2013'teki dolar değerini söylüyorum. Yani artık daha düşecek bir yeri kalmadı bistin. O yüzden düşmüyor, düşmez de :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Benim meşhur bir grafiğim var onu paylaşayım sizinle. Diğer sorular için, biz Nato ve Gümrük birliği üyesi büyük bir ülkeyiz. Tek kalemde kimse harcayamaz. Bizim için de Batı ile işbirliği önemli. Bir orta noktada buluşuruz. Daha önce Pa. paz olayında olduğu gibi.
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Yarın gündüz girme hocam. Powell efendi konuşsun ona göre karar verelim.
Sağlıkçı45 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Parayla ilgili her şeyle alakalıyım. Sanal paradan, gümüşe, oradan hisseye :)))
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için celik2119 yorumu ()Ortalama düşürmek yanlış bir strateji. Bunu kim öğretiyor bilmiyorum.
eymen_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için celik2119 yorumu ()Yurtdışında yeni fabrika açtı diye biliyorum.
E1985 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Hareketlilik yüksek olduğunda foreks piyasalarında da makaslar açılır. O ellerinde olan bir şey değil.
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için celik2119 yorumu ()@E1985 Kıyaslama için Amazona bakalım. 10 yılda 30 katına çıkmış. dolar da tl karşısında yaklaşık 6 katına çıkmış. Yani Amazon 10 yılda 180 kat değer kazanmış. Apple yaklaşık 150 kat. Sasa Türk borsasının en iyilerinden bildiğim kadarıyla. Çok abartılı değil bence.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için celik2119 yorumu ()Maksimum teması sağlamaya çalışıyoruz.
Fin34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Türkiye finansın tfx 'i gibi.
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Powell'ın konuşmasını
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bankada sorun yok bildiğim kadarıyla. Bir yerlerde "hesabıma gecelik faiz uygulanmasını istemiyorum" şeklinde bir ayar lama olmalı. Ya da bankanızla konuşup gecelik faiz uygulamasını iptal ettirebilirsiniz.
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Biliyor olabiliriz belki. Neyi sormak istemiştiniz?
zürEfa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Hocam bu arkadaş şöyle bir noktayı atlamış, salgından önce Turp efendi Cin ile ticaret sav. ası başlatarak Altın onsu 1300'den 1700'e yükseltmişti. Yani şu anki değeri aslında salgın ve sav. as öncesi dönemden 400 dolar yüksek.
karambahtıkaram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()@Totti007 Üç sene kadar 1.90 ile 1.40 arasında gidip gelmişti. İnsanlar dolar almayı unutmuştu neredeyse.
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için celik2119 yorumu ()Sasa üçgeni delerse
@Recep35 Bist sayfasına atıyorum kardeşim. Altın sayfası çekemiyor bist paylaşımlarını. Sasa üçgen formasyonu içinde. Üçgeni kırdığında sert yükseliş beklenir. Üçgeni ne zaman kıracağını Allah bilir.
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Karıncaya nereye gidiyorsun demişler. hacca gidiyorum demiş. Sen oraya gidene kadar ömrün biter demişler. Hiç olmazsa o yolda ölmüş olurum demiş. %5 enflasyonu bizim kuşak göremez ama o hedefin olması ekonomiyi güçlü tutar. Hedefi kaldırırsanız Türk Lirasının itibarı kalmaz.
mat19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Piyasayla inatlaşılmaz halbuki
EslemGünes için cevaplandı (yorumu göster)