Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74962
Üye puanı:61641
Takipçileri:9649
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:129639,3681 Gram & Puan birleşimi
Başarı:156. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()dolar 3 ay daha burada kalırsa 15 lira olur sayın hocam.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Sanal defterini kapatınca hocam. Bt. c çöker çökmez oradayım :)
pezime için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ana. Yasayı değiştirmek elinde mirim. Lafla olmuyor.
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ben dolar 8in Altın a gelecek diyorum. Kalanını sulandırmayın.
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ustalar ikiye bölünmüştü. Bir kısmı hemen toplantı yapıp 500 indirir derken diğerleri yok öyle olmaz. Toplantıya kadar bekleyip 500 indirir diyordu :)
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Göreve geldiğinde erken bir toplantı yapıp bir 500 puan indirecek diyordu buradaki ustalar. Neden yapmadı? Başkan da istemiyor mu faiz indirimini? Engel ne? @heros
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()hala mı? hani faiz zararlıydı? Hemen indirilmesi gerekiyordu? :)) Evdeki hesap çarşıya uymadı mı?
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()dolar 7.20'ye geldiğinde ederi 5.50 diyorlardı. Adamın ismini 5.50 Robin koydular. Sonra 5.14'e düştüğünde adam kibarca doların ederi hala 5.50 diye cevap yazmıştı.
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()merkez bankası sayfasına girersen üst sol köşede bir yazı var. Ne diyor biliyor musun?
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yok yazmamışlar. Şimdiye kadar aldığımız önlemlerin enflasyonu düşürmeye yeterli olacağını düşünüyoruz demişler.
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Merkez bankası başkanının şutlanması ve ardından faizi artırabiliriz ifadesini çıkarmasına bağlı güvensizlikten.
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ben hesaplamıyorum kardeşim. Uluslararası Finans Enstitüsü diye bir kurum ihracat, ithalat, büyüme gibi verileri dikkate alarak her paranın ederini belirliyor. Üç aşağı beş yukarı dedikleri tutuyor.
KPE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Hocam metni paylaştım. Faiz artmasına gerek kalmayacağını düşündüğümüz için artırmadık demişler.
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()ben 3 ay önce bist defterini kapatıp sanal aleme transfer oldum kardeşim. Oradan alacağımızı alıp tekrar biste inşallah.
Yatirim_Gmbh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Satış fırsatı olarak mı diyorsunuz?
yatirimcitde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()20 senelik bistçiyim kardeşim.
Yatirim_Gmbh için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Gitmez hocam. 6 ay önce 8.50 olduğunda ederi 7.40 demiştik. 6.90'a düşünce ederi 7.50 oldu. Düşse de çıksa da ederi neyse oraya gelir.
Abdullah_sılver_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()@Harme5634 Bizim için kritik veri burası. Büyük bir aksilik olmazsa 1.2 trilyon dolar hedefte görünüyor. Bu da sepetlerimizde %20 ortalama kazanç demek.
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Özetle dolar dışında hiçbir metal ya da döviz almayın. Dolar onların hepsini ezer. Dolar için de uygun zaman bekleyin. Benim görüşüm böyle.
Abdullah_sılver_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Zaten fiyatlar çok yükseldiği için dolar ı düşürmek zorundalar. Vatandaş ayçiçek yağı alamıyor.
Skor yok kardeşim. 8'in Altın a düşmezse sen ağasın, paşasın, kralsın.
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)