Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74961
Üye puanı:61639
Takipçileri:9649
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:129789,6315 Gram & Puan birleşimi
Başarı:156. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Aldığı fiyata aylık %1.4 ekleyin. 500'den almışsa 7 lira aylık ekleniyor. Ağustosta 500'den alan birinin maliyeti 563 tl şu anda.
çaylak_avcı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yanlarına tarihleri de yazarsan oranı hesaplayalım ustam.
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Telefonu ves. tel kullan, le cola iç, exxen izle. Sanki bir şey üretilmiyor ülkende.
Joo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ben bu sitedeki büyük ustalar arasında bundan daha yüksek bir orana sahip kimse olduğunu sanmıyorum. Artık ustamızsınız.
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Şu an maliyetiniz 8.28 olmuş durumda. 8.50'den çıkarsanız enflasyon üzerinde %3 kar elde etmiş olacaksınız. Site ortalamasının çok üzerinde bir kar oranı. Tebrik ederim :))
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Analitik bir kafayla düşünmüş, hiç bozmadan dursaydı yapacağınız karla, kar cepte güzeldir stratejisi uyguladığınızda yaptığınız karı karşılaştırmış ve burada bir yanlış var demişsiniz. Halbuki biz 3 senedir bunun yanlış olduğunu ustalarımıza anlatamıyoruz. Şimdi bir de benim verdiği örnektekinde karınızın ne kadar olabileceğini hesaplayın. Başlangıçta üçe böldünüz ve 7.50, 7.66 ve 7.91'den 3 parça alıp 8.50'den sattınız. Kar cepte güzeldir stratejisinden yüksek olduğunu göreceksiniz. 7.50'den ful girip 8.50'den satmak en yüksek getiriyi sağlayacaktır ama kimse dip ve tepenin neresi olduğunu kestiremeyeceği için bu ütopik bir yaklaşım olurdu.
mesutopal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Şöyle dolar ı yükseltecek bir şey olsaydı keşke diyorlar.
Ganeja için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Kardeşim buradaki yanlışınız "kar cepte güzeldir" stratejisini uygulamanız olmuş. Buradaki ustaların çoğu sizin yaptığınız gibi 5 kuruş kar görünce satar. Sonra yüksekten tekrar alırlar. Yapmanız gereken 7.50'den aldıktan sonra trend dönmediği sürece satmamaktı. hatta 7.66 ve 7.90'da satmak yerine ilave yapmış olsaydınız kar katlanırdı.
mesutopal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Toyota ve Honda üretimi de Türkiye'de yapılıyor. Bu kafayla bizim japonlardan daha fazla kazanıyor olmamız lazım. Netflix ve Apple'ın California şirketleri olduğunu, vergisini ABD'ye ödediğini de bilmiyorsun muhtemelen.
Joo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Vaka sayıları azalmaya başladı. Bist yukarı dolar aşağı.
35oğuz35 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()@Sağlıkçı45 RSI şaşırtıcı bir şekilde geçen sene Mart ayından beri en düşük seviyeye düştü. Ayılar çok kuvvetli değil sanki.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Senin aldığın altını merkez bankası yurtdışından dolar la ithal ediyor. Bu yüzden ülkede yatırım azalıyor, işsizlik artıyor.
demir2323 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Olabilir tabii. Simetrik üçgen formasyonu iki tarafa da kırabilir. O bakımdan diyorum.
Sağlıkçı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Yukarı kırma ihtimali de var gerçekten. 50-50
Sağlıkçı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Böyle bir ihtimal var ama bana bu sefer diğer tarafa kıracak gibi geliyo nedense.
Sağlıkçı45 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Cesaret edenler şimdi paraya para demiyor. Bari adamlara laf atmayın.
Kılıç_kalkan için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Albayım geçen sene 5000'den alanlar Hawai'de görülmüş en son.
albay06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yerlilerle çalışmıyoruz kardeşim. Paramız daha da arttı. Keşke sen de alsaydın zamanında.
Kılıç_kalkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()altını tarlanda yetiştirebiliyor musun kardeşim? Onu da dolar la alıyorsun.
demir2323 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Adam seç. menlerine verdiği sözü tuttu. Buna aşırı tepki vermememiz için de bazı sözler verdi muhtemelen. Yakında detayları ortaya çıkar.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)