Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74961
Üye puanı:61640
Takipçileri:9649
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:130285,956 Gram & Puan birleşimi
Başarı:156. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Geçen Şubatta 589 tl olacak diyordu. Aslına uzun vadeli sayılmaz. 4 ay oldu neredeyse.
Ons_Bükücü için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Düşen uçakta ate. ist bulamazsın derler. dolar sayfasında da düşerken fişekçi kalmıyor.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()ABD işsizlik rakamları kötü geldiği için. Bir de Biden ile görüşmenin olumlu geçeceği düşünülüyor.
hunkar1981 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yok hocam, sen kaçırmışsın. ustalar meğer uzun süredir dolar ın düşmesini bekliyormuş, hatta hepsi dolarları satmış, muş, miş.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bu sayfanın ilginç bir tarafı size laf söyler ama dediğinizi harfiyen yaparlar.
Şubat ayında dolar almayıp 500 liradan bnb aldığımızda sitenin büyük ustaları o ne ki yahu, ne saçmalıyorsun demişlerdi.
Sonra biz Mayıs'ta bnbleri 4500 liradan satınca büyük ustalar sanal sayfasında bnb almaya başladı.
Hala Şubat ayında neden dolar almadı diyorlar ya. Aslında bunun tercümesi keşke biz de o zamanlar bnb alsaydık, kaçırdık demek oluyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bizde rakamlar değişmiyor. Seneye dolar 10 lirayı görecek.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Daha 20 kuruş düştü ama 10'cular 14'çüler biz düşer demiştik demeye başladı. 20 kuruş daha düşerse sayfada fişekçi kalmayacak.
Efeyas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Evet, herkes dolar düşer demişti zaten. Bir tek ben yükselir diyordum :) Tebrik ederim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Dünya Bankası hayır amaçlı bir kurum. Bize sürekli kredi verirler.
Volvox61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yine dip seviye muhtemelen Ağustos gibi gelir ama 430 zor gerçekten. Belki 460 gibi olabilir.
Cansoner için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Tam olarak o işte hocam. Nusret yarın indirim yapsa ve pirzolayı 100 liraya satıyorum dese batar. ya da iPhone fiyatını 5 bin liraya düşürse kimse almaz. Önemli olan bir ürüne herkesten fazla para verebildiğini göstermek.
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Range alacak adam üçün beşin hesabını yapmaz hocam. Bir de onlarda snob effect dediğimiz bir şey var. Fiyatı ne kadar artarsa alıcısı da o kadar fazla olur.
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Geçer kardeşim. dolar seneye 10 lirayı geçer muhtemelen. 2023'te de 12 lira civarında olur.
Cansoner için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bu arada euro 9.50 civarına inerse şu an 300 bin lira olan arabalar bir alt vergi bandına ineceğinden 225 bin liraya düşer. Bir t- roc alınabilir mesela. yatırım tavsiyesi değildir :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Konu: #27137614 Grafik detay ve yorumları

Mavi kırmızının Altın a inerse sat sinyali. Kırmızı siyahın altına düşerse güçlü sat sinyali. Mart ayında olanlar golden cross oluyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Kurun hareketliliği ile ilgili. eur /dolar ya da Altın /dolar parite lerine bakıyorsanız daha yavaş hareket ettiklerinden 9, 50 ve 200 uygun. dolar tl kuruna bakıyorsanız al- sat sinyali için 9, 22 ve 50 uygun. 200'ü sadece nereye kadar düşebilir görmek için kullanırız.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Zayıf sat. 9 günlük ortalamanın 22 günlük ortalamanın Altın a düşmesi sat. 22 günlük ortalamanın 50 günlük ortalamanın altına düşmesi kuvvetli sat.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()2-3 ay içinde dolar MA çizgisine değer diye düşünüyorum. Tamamen tahmin. En son Şubat ayında değmişti.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Enflasyonun yükselmesi için insanların alışveriş yapması, para harcaması gerekiyor. 5-10 zenginin harcadığı para ile peynir ya da zeytin fiyatı artmaz hocam.
Nedenolmasın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()12 civarı olur bence. 16 biraz fazla olmuş.
Bdr63 için cevaplandı (yorumu göster)