Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74998
Üye puanı:61684
Takipçileri:9672
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:130344,7014 Gram & Puan birleşimi
Başarı:158. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()7'ye veda günü olabilir yarın.
dilekce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Rahatsızlık mı verdik hocam?
ESKİLER_UNUTULMAZ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()@Erkn79 Şu kırmızı çizginin altına düşerse mavi çizgiye kadar düşebilir diyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Büyük sermaye gruplarının tarıma girmesi gerek. Onu şu an çok istemiyorlar çünkü köylü elindeki tarlayı satıp şehre gelince ne yapacak o belli değil.
He_key için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ford mu derken hocam?
Combo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Tarımsal planlama yapamıyoruz. Hangi üründen ne kadar üreteceğiz o belli değil.
He_key için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()iPhone bir örnek. Ford satar, cola satar, Starbucks kahve satar. Dünya zenginleşirse ABD ihya olur.
Combo06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()İnsanlar paraya sıkışınca iPhone alamaz. Brenti düşürüp, enflasyonu düzeltip iPhone satarak da malı götürebilirler.
Combo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Öyle hocam. Katma değeri düşük, emek yoğun sektörler. Bir İngiliz çorap üreteceğine finans sektöründe çalışsın, çorabı ithal edelim diyorlar.
®RiSK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Bizden daha kaliteli üretenler de var hocam. Antep Amerika'ya halı satıyor. Denizli İngiltere'ye çorap satıyor. Amerika'nın teknolojisi o kalitede halı üretmeye yetmediği için değildir.
®RiSK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bacağına nasıl sıkıyor hocam?
Combo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Kesinlikle öyle. Biz kumaşı hindistandan daha ucuza ürettiğimiz için bizden alıyorlar :)
®RiSK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Dxy'nin yükselmesi olacaktı @mertkaank
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Enflasyonun yükselmesinden ABD ve Cin başta bütün dünya rahatsız. Brent düşerse enflasyon düşer, herkes nefes alır bence.
Combo06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()En basit şöyle anlatabilirim dxy içinde yen, euro , sterlin gibi gelişmiş ülkelerin para birimleri var. Dxy'nin düşmesi paranın gelişmiş ülkelerden çıktığı anlamına gelir. Gelişmiş ülkelerden çıkıyorsa büyük ihtimalle gelişmekte olan ülkelere gider. O da tl oluyor.
mertkaank için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Brent 73 dolar dan kapatmıştı. Açılışta bakmak gerek. Brent düşerse tl değerlenir.
Combo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Bizim mal sattığımız ülkelerin rahatlaması bizi de rahatlatır. Bizim yaptığımız beyaz eşya, halı, çorap gibi ürünleri kimse bizden ucuza yapamaz. Bizdeki kadar ucuz işgücü hiçbir yerde yok.
Aydenizsertkaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()@Rmzhzr09 İnşallah brent short açmışsındır kardeşim. Gümüşü 28'den shortla dedim dinlemedin, altını 1860'dan shortla dedim dinlemedin, brenti shortla dedim. Bunu da yapmadıysan porsche'u unut.
He_key için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Dxy düşünce dolar genelde yükselir. Dxy yükselince düşer. Son 2-3 haftadır dxy yükseliyor dolar düşüyor :)
mertkaank için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Evet geneli için olumlu.
Irt_84 için cevaplandı (yorumu göster)