Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74999
Üye puanı:61684
Takipçileri:9673
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:130344,7014 Gram & Puan birleşimi
Başarı:158. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Var mı 6.77'den alan usta?
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Kardeşim bir yatırımcı yanlış hamle yapabileceğini kabul etmeli.
Diyelim ki 10 işlem yapıyoruz. Bunların 5'inde piyasanın yönünü doğru 5'inde yanlış tahmin ettik diyelim. Eğer doğru tahmin ettiklerimizde ortalama 50 kuruş kar alırsak yanlış tahmin ettiklerimizde ortalama 20 kuruşta işlemi kapatırsak 150 kuruş kar etmiş oluruz. Yani kar edince üzerinde mümkün olduğunca fazla oturup karı artırmalı, zarar ettiğimizde mümkün olduğunca erken işlemi kapatıp zararı azaltmalıyız. 7.76'dan alan bir usta zararkes yapmadıysa şu an 100 kuruş zararda. Bunu kaç doğru işlemde telafi edebilir?
kaybedenler için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()@Skaplan Sayfadaki ustaların neredeyse hepsi düşerken kademeli alıyor. Mavi bayraklarla ustaların yaklaşık alımlarını gösterdim.
Ben de yükselişten emin olana kadar bekleyip sonra kademeli alıyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Düşerken değil çıkarken almayı tercih ediyorum. grafik üzerinde göstereyim.
Skaplan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Öyle görünüyor kardeşim. Acele etmeyin.
ayse_fidan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()ben olsam Eylüle kadar kira sertifikasında beklerim. Sonra dolar alırım. Seneye Altın ons dip yapınca da altınları alırım.
Dash için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()dolar a karşı 12 aydır düşüyor. Tl'ye karşı 2 aydır düşüyor.
baloğlu2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()3 aydan uzun süreli bir yatırım düşünüyorsanız dolar . 3 aydan kısa süreliyse tl vadeliden çıkmaya değmez.
Dash için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Ustalar 8.26 yapacak bu ay. Seninki işe yaramaz :)
Elma7676 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Tl dip seviyelerine yaklaşıyoruz. Ağustos ayı istihdam rakamları iyi gelirse Ağustos ayı içinde dibi görürüz.
Dash için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Öyle olur hocam. eski ustalar sessizce aramızdan ayrılırken yeni ustalar yerlerini alır sayfada.
Dash için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()dolar Eylül gibi yükselişe geçer. Sonrasında gümüş mutlaka geldiği yerlere geri çıkar. Bu 3 ay değil de 5 ay olabilir belki ama sonuçta TL enflasyonu olduğu için odun bile alsanız değerlenir.
PandaMaya için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Yazıyı tekrar okur musunuz? TL ile alanlar ve ons olarak alanlar şeklinde bir ayrım yapılmış.
PandaMaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Aldığınız mal %3 civarı düşünce zararkes yapılır. 7.80'den aldın, 9 gelecek diyorsun ama düşüyor. Demek ki birşeyi yanlış hesaplamışsın. bir alttaki desteğe bakarsın, Orayı kırarsa zararkes yaparsın. Destekten anlamıyorum dersen 7.60 oldu, keser atarsın.
gümüşcü33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Zararkes yapmayın demek yasal mı?
Erdo80 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()herkes terse düşebilir. Piyasayla inatlaşmadan zararkes yapmak gerekir. Ama ustalar 7.70'ten beri günde 50 kez zararkes yapmayın yazdıkları için kimse cesaret edemedi.
yasingokturk5151 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Ama 7.80'den beri sürekli zararkes yapmayın diyorsunuz. 7.80'den alan birisi 7.60'tan zararkes yapsa zararı şu andakinin beşte biri olurdu.
Erdo80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Alttan alıp ortalama düşürmeye çalışmayın.
Düşen bıçağı tutmayın.
Uzun bir süre terste kalacağınızı bilerek yatırımlarınızı planlayın.
Piyasaanaliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Pekiyi 7.15'ten zararkes yapın diye uyardınız mı arkadaşları?
Erdo80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Kaçtan zararkes yapmak mantıklıydı?
Erdo80 için cevaplandı (yorumu göster)