Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74999
Üye puanı:61684
Takipçileri:9673
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:130344,7014 Gram & Puan birleşimi
Başarı:158. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()14'çüler bile gelir birazdan :)
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Vatandaş faize karşı olan başkan istiyor. O da karşıyım diyor. herkes memnun.
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Tabii öyle olur. Sonra diğeri getirilir. O da başkanı dinlemez. birkaç ay sonra onu da yollarlar. Ama nedense hep cb'yi dinlemeyen başkanlar geliyor :)
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bizimkiler bu mb başkanı geldiğinde adam faiz indireceğini söylüyor, kesin indirir dediler. O zaman da inanmayın, tuzak, dedik ama gidip 8.70'ten dolar aldılar faizler inecek diye.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Faizi bağımsız mb artırır.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Merkez bankası başkanı faizlerin inip inmeyeceğini açıklama günü öğreniyordur ve faizleri indirmemesi gerektiği kendisine açıklama günü bildirilir.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yine no faizci başkan faizleri indirecek demeye başlanmış sayfada. Demek ki yüksekten birilerine dolar kilitlenecek :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Hocam benim bildiğim ülkeyi 20 senedir o yönetiyor ve faiz %19.
Dash için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Son 30 senedir faize karşıyım diyor :)
Hayat_devam_ediyor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Faiz mi indi gece?
hunkar1981 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Aracı kurum kullanmıyor. İhracatçıdan eximbank vasıtasıyla gelen dövizi satmayınca döviz birikmiş oluyor.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()nüfusumuzun azalması mı garip geldi, nüfus enflasyon ilişkisi mi?
ekinoxhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()2019'da tüfe %25 iken tüfe %40'a yaklaşmıştı. Birkaç ay sonra tüfe %12'ye düştüğünde üfe %8'e düştü. Yani tüfeyi düşürmeyi başarırlarsa üfe daha hızlı düşerek onu geçer.
Orhn60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Fedin yarın beklenen bir açıklaması yok hocam. Bundan sonraki süreci diyorum. Bütün dünya borsaları fed ve Ecb'nin musluğu ne zaman kısacağını bekliyor.
SunSet___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Enflasyonun düşeceğine gerçekten inanıyorum hocam. Nüfusumuz artık eskisi gibi hızlı artmıyor. Yüksek enflasyon üretemeyiz bundan sonra. Birkaç yıl sonra %10 bile bizim için çok yüksek olacak
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bugünkü konuşma bisti fazla etkilemez. Clarida'nın bugünkü konuşması daha önemli. Fed faiz artırımı 2022'de olacak derse borsalar erir.
SunSet___ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Selvi boylum Al yazmalım
Macquarie için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Büyüme büyük ihtimalle %7'nin üzerinde olur çünkü geçen sene büyüyemediğimiz için baz etkisi var.
Enflasyon büyük ihtimalle Ağustos'tan sonra düşer. çünkü millette para kalmadı.
Yani aslında söylediği şeylerde tuhaf bir şey yok ama işte ..
sorumsuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()O parayı kullanmazlar. rezervi artırır. Biraz güvence sağlar. Büyük bir etkisi olmaz.
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Demeyeydi iyiydi ama zaten her işimiz düzgün olsa İsviçre olurduk, hayat çok sıkıcı olurdu.
Malii için cevaplandı (yorumu göster)