Üye adı:celep
Kayıt tarihi:1 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1991
Üye puanı:79
Takipçileri:7
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Aralık 1985
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Aydın
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()dün 2 k satacakdım 6, 22 geçemedi düşecek dedim onaylaya gitmedi elim 6, 1846 dan alıyordu ziraat satmış olsam bak bugün alttan alım fırsatları verdi maliyeti daha da düşürecektim cesaretim yok ya çıkarsa diyoruz :D
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()azcık daha bakınem ben en iyisi :D yada yarını bekleyem aç gözlülük yapmıyem
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()üle gözüm gramda alsam mı almasam mı bakınıpdurum kaç saattir :D son tl çünkü :D
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()bir halk facia sı dahamı yaşanacak acaba :D
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()o dolar ları matbaa damı basacaksın ustam :) rezerv yoksa elinde nerden alacaksın piyasadan yüklü alımlar yani talep fiyatı düşürürmü sence?
dolarcı344 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()bilmiyorum da herşey olabilir birşeyler çeviri liyor kesin ama ne çeviriyorlarda milletin görmesi engelleniyor onu düşünmek lazım
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()bilinçli bir şekilde bist i öptüler :) etrafa haber salın artık kimse emniyette değil :))
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için celep yorumu ()@__Dersimli__ durumlar nasıl?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()2- 3 puan daha düşer herhalde buralardan alırsam ama elde tl kalmayacak bu sefer
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()6, 30 kurda ben tamamını satarım 6, 2660 ortalama
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()dolayısı ile tl de beklemek mantıklı görünüyor tabi ki tersten çıkabilirsek
Rem_fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()diğer ayın 12 de duruşma var tarihler iyi ayar lanmış döviz i baskılıyor kar ı görürsem çıkarım pusuya yatarım şahsi olarak.
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()cümlemizi inşallah
zarardan çıkarsam satış yapacağım fed den birşey çıkacağını şahsi olarak düşünmüyorum eğer zarardan çıkamazsam kar daki parçaları satış yapıp %40 usd ile gireceğim fed e hayırlısı bakalım.
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()teşekkür ederim kardeşim şükür iyiyim sen nasılsın
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()günaydın dostlar bol kazanç cümleten @CEYLO @3637 @__Dersimli__ @tuyan
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()@3637 kardeşim satış hedefin nedir?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()adamın ömrü abd açılışı kaçta sorusuna yanıt vermekle geçti :) @__Dersimli__
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()abd açılışının yanar döner ışıklı olması lazım kırmızı bar tabelaları gibi siteye girdiğinde göze çarpmalı hemen :d @teknik_06 :d
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()isyan çıkarırım ayaklandırım site sakinlerini :d
3637 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için celep yorumu ()@admin sayın yönetici yukarıdaki bölümü bist- viop 30 ve dxy yi de ekleyebilirseniz sanırım site sakinleri olarak çok mutlu oluruz @3637 @__Dersimli__