Üye adı:çaylak67
Kayıt tarihi:10 Ağustos 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1348
Üye puanı:79
Takipçileri:23
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Dikkat edin banka çok çok düşük veriyor normsl cumalardaki gibi değil
0BeğenmedimŞikayet
Euro için çaylak67 yorumu ()Ayrı fantezi ama doğru.d
çaylak67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için çaylak67 yorumu ()teşekkürler.d
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için çaylak67 yorumu ()Teşekkürler peki asel hakkında düşünceniz nedir
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Atletli euro ne olur sence?
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için çaylak67 yorumu ()euro cuklarımı ortalama 4. 5458olarak satmışım yani bu demekki yarın buranın altı gelecek. Özgüvene bak be.d
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Full çıktım hayırlısı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Biri ne olduğunu söylesin takip edemedim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Saat 11 de parite hareketlendi ufak ufak çıkış yapmalı alttan alım için
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Saat 11 gibi parite hareketlenebilit dikkat
0BeğenmedimŞikayet
Euro için çaylak67 yorumu ()Hocam sakin olun yavaş yavaş piyasa alır bunu
ati79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için çaylak67 yorumu ()Almanyadaki veriler harika ötesi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Tamamdır ben brezilya realini duymuştum o şekilde ciddi düşğş merak ettim akşam bakayın kolay gelsin teşekkürler almanyadan harika veriler geldi prariteye yarar artık.d
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için çaylak67 yorumu ()Almanya'dan gelen verilere baksanıza hocam süper ötesi süper
harkalda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Peki hocam haklısınız peki geçmişte böyle şeyler yaşanmış mı bu kadar ciddi düşüş
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Hocam 2. 90cidden abartı neden olmaz dersen dolar düşüş yaşarsa faizler iner işsizlik hadsafada faizler direk aşağı iner
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için çaylak67 yorumu ()Dayı bu kadar kuruluş ilk Çeyrek te 1. 25beklerken parite nin göçme ihtimali çok düşük değil mi saygılar. Ben bunu düzeltme olarak düşünüyorum.
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Yok hocam ya para para diye ömürdennyiyoruzda farkında değiliz. Bazen kendime ve tüm siteye üzülüyorum ama napalım artık hakkımızda hayırlısı olsun.
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()İntihar sebebi. d ama full euro dolar parite sindeyim.d
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için çaylak67 yorumu ()Evet farkındayım ben full parite deyim şuan oyüzden merak ettim
Mamiy için cevaplandı (yorumu göster)