Üye adı:Çaylak61
Kayıt tarihi:7 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Anonim:Üyenin başvurusu ile yasal saklama süresinin sonunda kişisel üyelik bilgileri (ad soyad, email, telefon numarası, profil fotoğrafı) geri dönüştürülemeyecek şekilde şifrelenerek anonimleştirilmiştir.
Yorum sayısı:8970
Üye puanı:537
Takipçileri:7
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam satmakta geç kaldım sanırım
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Satmadım hocam öyle duruyor 5, 65 bekledim satmak için ne yapayım satayım şimdi
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam beni 4 gündür aydınlatamadın neyse kaldığımız yerden devam edelim ne olacak bu bistin hali
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Belki daha genci de vardır :)
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Abi deme 94 ben :)
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()96 lı mısın sen
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Vp30 kaçta güçlü oluyor hocam 140 ve üzeri mi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()2, 63 arkadaşım bekle bekle bi hal olduk
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Olmaz mı füreya hanım ekgyo da var üstelik nasi ama iyi mi :(
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()1 ileri 10 geri gidiyor kağıt alıştık zaten
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hdfgs çöktü geçmiş olsun hepimize
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam 5, 35 aştı gibi hedefimiz neresi
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam dük olur derken
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Yarın sıkı takipteyiz o zaman hayırlısı artık
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam 5, 35 de satıp alttan alım mı beklesek ya da direnci geçme ihtimali yüksek mi
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Çaylak61 yorumu ()Hocam hdfgs de ne yapıyoruz beklemeye devam mı
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Maliyetiniz kaç hedefin neresi
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam hdfgs de maliyet 2. 64 onda da beni bi aydınlatsan
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Evet ordan aldıydım tamamdır hocam
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Çaylak61 yorumu ()Hocam normalde 7. 03 maliyetim vardı 5, 86 ya çektim yine dediğinizi yapayım mı
ARTURO_BANDİNİ için cevaplandı (yorumu göster)