Üye adı:CANİK_TP9
Kayıt tarihi:26 Haziran 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3873
Üye puanı:328
Takipçileri:42
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Nisan 1986
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11444,3 Nakit puanı var
T. Puan:11444,3 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()parayı buldun şuşi yemeye gittin @rasgele_ bi de hele bist durumu nedir
rasgele_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()ah aselsan... ah..
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()@kahvecii hocam bu yyapı; nın suyu ısınmaya başladı..
kaynama derecesine gelirse buhar olur bizi haberdar et.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()arada yazıyor dinlenmesi gerekli... umarım sağlıklı karar verir teşekkür edeeriz kendisine
afyon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()nereye kadar tutacaklar bakalım... patronda satmıyor artık mal kalmadı...
Furkan96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()buralarda arkadaşımız başka bir yerden ulaşmadım
afyon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()ben 2. 5 ay Aselsan ın çıkmasını bekledim aldığıma geri verdim olur bazen
Black_white66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()yyapı bir şeyin peşinde lakin anlamadım.. ?
fena çıkacak sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()necat... gram 150 altı olur mu.. ? ne dersin..
pgasus 40tan çıkar mısın..?
necatkaradag için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()izliyormusun.. ? msgyo yu..
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()ben sırtımda taşımaya alıştım ekmeğini biz yiyemiyoruz hamallığı bizden :)
Ebayy06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()MERKO gibi olmasın edip.. Tspor da.. :)
Ebayy06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()HDFGS 3 üstü yakalanan var mı ... ?
Allah kolaylık versin 2. 97 den indirdim ben de
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()hdfgs 2. 40 altı oldukça ekleyelim baride düşşün ortalama ortalamaya çalışıyoruz hdfgs hamallık yapacağız sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()hocam yetmiyor ben yukarıdan yakalandım... yyapı 1. 19 alışım senin edip gibi kalakaldık ta.. sorun TSPOR ne hımmıl mış?
Ebayy06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()tabi ki... 7 altı gördü mü alacaksın lakin çok kalmıyor orada..
7. 09- 7. 08- 7. 12 topluyoprum ben
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()Yyapı süpriz yapsa ne olur?
çok mu bir şey istedik ki..?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()HİÇ BİR ŞEY BİLMİYORUM bildiğim 7 altını sevmiyor 7 yaklaştıkça alıyor kar gördü mü satıyorum
Wesile için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()gemi gidiyor da kayalara vuruyor su alıyor batacak yakında :)
Black_white66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için CANİK_TP9 yorumu ()msgyo ... topla geri gell..
CANİK_TP9 için cevaplandı (yorumu göster)