Üye adı:By_manken
Kayıt tarihi:17 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:115
Üye puanı:6
Takip edilen:22
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Sıkıntılı gibi
Musti077 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Ustad, eft ye ücret alıyormu bahsettiğiniz banka, emirde var dediniz doğrumu
MaliMüşavir25 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Bilseydiler zaten burda işleri ne? Oturup para saymakla meşgul olurlardı, sözüm meclisten dışarı kahinler…yok direnç yok grafik yok bilmem ne
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()10$ lık bantla vebal veriyorsun, anlattığın gibi anlayanlar oldu.
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Salacağını veya çıkacağına bilsek bile vebale girmeyiz, yorumunu incele saatlik günlük hangisi tutarsa gibi yazıyorsun
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Bugünle 3 gün oldu 4500 e 10$ kaldı, 3 gündür bu haldeyken 10$ 1 saat kalıp nasıl 4600 e bağladınız, neyin hesabı bu, burda vebale girmeyin
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Konu: 3 noktası da tamamlandı gibi.
Merhaba 2 gün içinde bi analiz yapabildinimizmi? , 4. Sona erdi diyebilirmiyiz,5 e odaklanalım mı?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Konu: 3 noktası da tamamlandı gibi.
Merhaba, Altın /usd için 4. ve 5. Tepe ne olabilir. Gümüş grafiği gibi mi olur. teşekürler
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Vade sorunum yok bu fiyatlardan alalım mı sizce
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Konu: #34754819 Grafik detay ve yorumları
Zarardaysak bekleyip görecez, zaten başka birşeyde yapamayız,
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Konu: #34754765 Grafik detay ve yorumları
Yazıp çizip yönlendirmiyor mu? , biliyorum diyor demekki, bizde bildiği birşey varsa 1 - 2 soru soruyoruz.
tatarramazan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Konu: #34753923 Grafik detay ve yorumları
Merhaba, grafiğinize gore once hanglsl gelir slzce 80$mı, 133$ mı, teşekürler cevabiniz için
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Fiyat ve zaman ne olur kimse bilemez. Diyeceğim inşallah zararınızdan çıkarsınız.
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Geçmişe bakınca, yükselttiğinde satışlar olmuştu ve yatırımcı gelmedi, düşürdüğünde yeni yatırımcı gelir Buda yükseleceğine işaret ama, kişisel görüşümdür, piyasa farklıdır ytd
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Vade sorununuz yoksa, mantıklı olan emtiada kalmaktır. Asla fullemeyin. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Cuma gecesi demek ki bir ben cesaretlenip almışım maşallah, yorumlardada etkilenmedim, yazmıştım cevap veren bile olmamıştı,
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Al- satçıyım karı görünce cebe atıyorum. Sizce bu akşam alıp hafta sonuna metali mi gireyim yoksa metalsiz mi? Sermayenin %20 kadarı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Sizce Çin, Japonlar bu gece ne yaparlar, alırmı satar mı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Teşekkürler
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için By_manken yorumu ()Elinde gümüşü olmayanlar için, alalım mı yoksa, daha düşer mi, yoksa burdan bir kademe girelim mi? fikri olan paylaşabilir mi,