ALTIN ONS

$1231.7650

Güncel: 00:59:48

USD/TL

4.7934

00:59:54

EUR/TL

5.6227

00:59:54

PARİTE

1.1724

00:58:54

STERLİN

6.2967

00:58:54

GÜMÜŞ

2.3952

00:09:10

XAG

15.5185

00:09:10
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1724 09:10:13
EUR 5.6227 09:10:13
USD 4.7934 09:10:13
ALTIN ONS $1231.7650 09:10:13

Profil sayfası: Bugün

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Bugün

Kayıt tarihi:30 Kasım 2016

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:266

Üye puanı:110

Takipçileri:34

Takip edilen:5

Baktığı sayfa:Gümüş'ün fiyatı ve satış fiyatları grafiği (19.7.2018 12:14:07)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Satış/pazarlama/reklamcılık

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

Dolar alıp ve satarken en önemli şey zamanlamadır.

Bunun için destek ve dirençleri iyi araştırmanız uygun olan yerden ve giriş yapmanız emin olamadığınız zamanlarda parçalı alım yapmanız gerekli.

Parçalı girmek riski azaltır.

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:9918,87 Nakit puanı var

T. Puan:9918,87 Gram & Puan birleşimi

Başarı:2763. sırada yer alıyor.

Özet:Başarısız yatırımcı

Yatırımları

15000
10000
0
100000

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Zaten 3 tane rakam verdim bunlar
1. yatak
2. yorgan
3. yastık
Demek oluyor... :)

bondman için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Kölelik kaldırıldı niye espiri yapmaya çalışıyorsun? :)
Direk mevzuya girebilirsin...

bondman için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Nasıl bugün?

bondman için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Sırasıyla
3. 797
3. 805
3. 818
Rakamlarına iğne atabilir

bondman için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

3. 769 un Altına düşmediği sürece panik yapmayın doğal hareketler bunlar

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Dün bir münakaşa yaşadık arkadaşın biriyle bu sebebten dolar için verdiğim rakamlar herzamanki gibi isabet etti
Arkadaşımız madem bu isabet etti bundan sonrakinide söyle dedi kırmadım söyledim bir saat sonra verdiğim rakamlar gelmedi gelmez v. s filan
Teşekkür ederim @gkn45 @Nevzat_özbey @Dolar5

Aylus için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Herkese selam arkadaşlar kodesten yeni tahliye edildim :)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

1. durak_ 3. 827
2. durak_ 3. 841
3. durak_ 3. 867

cengiz03 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Verdiğim rakamların hepsi,
4 adet nokta atışı tam isabet etmiştir

Evet arkadaşlar like verirken elinizi korkak alıştırmayın

1Dolar için Bugün yorumu (1 gün önce) Cevap yaz
İlk durak 3. 773
ikinci durak 3. 785
üçüncü durak 3. 805
dördüncü durak 3. 827


https://altin.in/bugun

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Kaçtan almıştınız sterlini?

5129 için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Buda dünkü yorumlarımdan birisi
Nokta atışı ile isabet ediyor
Buda like değer heralde ?

1Dolar için Bugün yorumu (1 gün önce) Cevap yaz
Sırasıyla
3. 773_
3. 785 _
3. 805 _
3. 827
kadar yolu var...



https://altin.in/bugun

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Teşekkür ederim @Kral_50 hocam sizin elinize su bile dökemeyiz

Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Dünkü verdiğim rakamlar aşşağıdaki gibidir

@Kral_50 hocam
Sırasıyla
3. 773_
3. 785_
3. 805_
3. 827_
Bekliyorum...

Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)



https://altin.in/bugun

3BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Evet arkadaşlar like verirken elinizi korkak alıştırmayın

1Dolar için Bugün yorumu (1 gün önce) Cevap yaz
İlk durak 3. 773
ikinci durak 3. 785
üçüncü durak 3. 805
dördüncü durak 3. 827



https://altin.in/bugun

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

@Kral_50 hocam
Sırasıyla
3. 773_
3. 785_
3. 805_
3. 827_
Bekliyorum...

Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Güç Var hocam kırar

battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Kırar kırar

Eren4545 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Sırasıyla
3. 773_
3. 785 _
3. 805 _
3. 827
kadar yolu var...

Onraydn için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

İlk durak 3. 773
ikinci durak 3. 785
üçüncü durak 3. 805
dördüncü durak 3. 827

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Evet arkadaşlar dolarda yeni duraklarımızı nokta atışı ile yazacağım az sonra...

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Öncelikle günlük yüksilişlerde 3. 91den aldığın doları satıp düşüşlerde ise tekrar alarak hem dolar sayını arttırmış hemde kar sağlamış olursun bu şekilde bugün dahil başlayabilirsin. @Nevzat_özbey kimsede sana bu şekilde işlem önermez heralde benden başka bol kazançlar dilerim.

Nevzat_özbey için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Merhaba arkadaşlar nokta atışlarımız geliyor,
dolar için 3. 735 ler aşağılara doğru kritik yerlerdir buranın Altına değmemeli...
Mesela 3. 7525 üstü pozitif iyidir
3. 766 üstünde satıp 3. 750 altında alınabilir...

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Selamünaleyküm değerli arkadaşlar...

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Tüm sitedeki değerli arkadaşlarım dolardaki beklentim hakkında sizlerin fikri nedir. Ayrıca yarınki dolar beklentim için like larınızı esirgemeyin lütfen nekadar like okadar dolar... :)

Bugün için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Evet arkadaşlar şuan dolar kuru 3. 863, dür.
Dolar alsat işlemlerimizde beklentimiz
3. 840 ile 3870 arası alıp
3. 90 ile 3. 950 arası satabiliriz...
Yanılabilirim.

Bugün için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

İyi geceler arkadaşlar çok fazla vaktim olmuyor hazırsanız herkes burdaysa yarın cyma günü için dolar alış satış rakamlarımızı paylaşayım.. Nokta atışı ile yeni duraklarımız geliyor..!

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Selamünaleyküm ben geldim
Herkese Nokta atışlı iyi akşamlar

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Seninde kazanmanı isterdim nevzat kardeş
Neyse artık bidahikine

Nevzat_özbey için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Evet arkadaşlar 5 saat önce nedemiştik
Nokta atışı ile rakamlarım herzamanki gibi yine çalışmıştır bereketini görün...

2 Dolar için Bugün yorumu (5 saat önce) Cevap yaz
Arkadaşlar ilk durağımız 3. 955 daha sonraki ikinci durağımız 3. 975 dir.
Dahasıda var...


https://altin.in/bugun

3BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Arkadaşlar ilk durağımız 3. 955 daha sonraki ikinci durağımız 3. 975 dir.
Dahasıda var...

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı kazançlar dilerim

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

0 Dolar için Bugün yorumu (5 gün önce) Cevap yaz
@Nevzat_özbey kardeşim dolar için ilk etapda
Alış rakamları: 3. 875 3. 868 3. 850 3. 840
Satış rakamları: 3. 910 3. 930 3. 940 dır
Yanılabilirim @teknik_06 ne dersin
Nevzat_özbey için cevaplandı (yorumu göster)


https://altin.in/bugun

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Evet arkadaşlar like. ları göremiyorum
Verdiğim tüm rakamlar yine nokta atışı ile
Tam. isabet etmiştir takip edip kar edenlerin kazançları bol olsun...

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Eyvallah kardeşim öyle olmak lazım

Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Sabır diloyorum sizede @_Sunay hanım sizde kafaya takmayın boşverin gitsinn

_Sunay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Estağfirullah @Janjan__janjan__janjanlı hocam doğru söylüyorsunuz yanlış anlamadım
Katılıyorum size...

Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Teşekkür ederim @_Sunay hanım kafaya takmıyotum ama 4 gün önce böyle yaptığında zoruma gitmişti

_Sunay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Sende kendi işine bak ozaman @Funke tamammı

Funke için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

@Janjan__janjan__janjanlı hocam ben sadece rakamları yazdım kendisini yani
@teknik_06 yı etiketliyerek fikrini sordum
Kendiside direk kestirip attı
Anlamadım zaten neden böyle yaptı.

Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Bugün yorumu ()

Bu rakamları verdiğimde @teknik_06 brni topa tutmuştu ve düşecek demişt...
Hayırlısı diyelim sağlık olsun.


0Dolar için Bugün yorumu (4 gün önce) Cevap yaz
@Nevzat_özbey kardeşim dolar için ilk etapda
Alış rakamları: 3. 875 3. 868 3. 850 3. 840
Satış rakamları: 3. 910 3. 930 3. 940 dır
Yanılabilirim @teknik_06 ne dersin


https://altin.in/bugun

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!