Üye adı:Budagecer
Kayıt tarihi:12 Temmuz 2019
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:3358
Üye puanı:212
Takipçileri:17
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:17 Mayıs 1998
Meslek:Öğrenci
Yaşadığı yer:İzmir
Army..
Altında al yatciyim cok param yok ayda aldigim 2 3 gr onda burslardan ordan burdan artirdiklarim.
paü tıp fakültesinde ogrenciyim. izmirden geldim.
yoğun staj döneminde bazen yazilarimiz agresif olabiliyor. sizden ricam şimdiden kavga ettiklerim ve edeceklerim haklarinizi helal ediniz :))
Gram Altın:32 Gram altını var
Puan:338,91 Nakit puanı var
T. Puan:196451,3388 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()niye simdi demiyon devlet sirri mi :D artarsa neden artiysa habere duser ordan okur yazarsin oyle sanar herkes yoksa :)))
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()düşüyor be korkutucu 1507 ustu kalmali dedi pranja
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()kar cepte guzel abee sallaa
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()bu lafin bile ne kadar afaki oldugunun kaniti :)))
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()ayrica ne o bildiğin bizle de paylasta lakirtida kalmasin demi
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()1547 degil 1530 bile gelmez diyorum. ben anlasacaklar ve dedigin gibi duzeltme gelecek diyorum asari yonlu
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()ama hiç orali değil ons
huseyin_50_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()ben anlasacaklarini düşünüyorum hala.. millet anlasamaz ons roket diyor gerci benim aklima yatmadi
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()sakin bu bos laflara inanıp is yapma belki gelir ama dayanaksiz salliyor o dikkat edin
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()aga sen nerden eminsin bundan. lutfen bahsetsene sattirmiosun cekecenmi milletin zararini
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()Çinliler baya küfür ediyordur sansimiza tukurek diye :))
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()o kisinin hic bir dedine inanma sakın tavsiye
Şaşıfelek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()gene salıyor kar satisi yiyor gene gelir eski yerine
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()ons bize bağlı olsa onu da baskilar bizim mb ama yemiyor haha
Akcaabatli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()abi noldu cidden
huseyin_50_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()aboo noldu
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()abi senin ralli bekleme sebebin cin abd anlasamaza fiyatli dimi.
ama bir cok yer anlasma olacak bir sekilde deniyor. sizin fikriniz nedir
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()2 gram aldim ondan da tersteyim :D
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()yön yukari beyler yapistirrr bos laflara kanmayin ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()Sen de her satan ve almayi bekleyen gibi dusecek demeye baslamissin.
sattin mi Altın ları :))
TONGUÇ38 için cevaplandı (yorumu göster)