Üye adı:Budagecer
Kayıt tarihi:12 Temmuz 2019
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:3358
Üye puanı:212
Takipçileri:17
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:17 Mayıs 1998
Meslek:Öğrenci
Yaşadığı yer:İzmir
Army..
Altında al yatciyim cok param yok ayda aldigim 2 3 gr onda burslardan ordan burdan artirdiklarim.
paü tıp fakültesinde ogrenciyim. izmirden geldim.
yoğun staj döneminde bazen yazilarimiz agresif olabiliyor. sizden ricam şimdiden kavga ettiklerim ve edeceklerim haklarinizi helal ediniz :))
Gram Altın:32 Gram altını var
Puan:338,91 Nakit puanı var
T. Puan:196451,3388 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()yani diyor ki ons düşse bile
turkiye de dolar ucarsa altin gene yuksek olur turkiye de özetle
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()acele etmeyin illaki yukselir ben de 1540 tan aldim umrumda bile değil şuan dursun
İplikçi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()ama o sure icinde dolar yukselirse de cift tarafli kazanir..
Eskieskiya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()2000 dolar olsun saticam acelem yok o zamana yuro da 8 tl olsa off kara bak :))
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Budagecer yorumu ()fişek fişek şelale değil :))
Namidigerburuq için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Budagecer yorumu ()makastan dolayi o normale döndü :))
Sedataykut35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()tamamdir hocam teşekkürler
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()hocam dolar dan ters oldugumuz icin tlye gecemiyorum. 6.24 ten almistim dolari parite ve altinla minimuma indirmeye calisiyorum.
tlye gecmem mantiksiz olur diye dusundum sizce de oylemi
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()hep beraber bekliyoruz hocam yalniz değilsiniz. sizi seviyoruz
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Budagecer yorumu ()suan yuro icin 6.36 parite de 1.1130lar görünüyor sizce acilis nasil olabilir
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Budagecer yorumu ()kardes sen nerden bakiyon bunlara Allah askina sole de biz de bakalim
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Budagecer yorumu ()arkadaslar parite yuksek mi acacak acaba?
yuro 6.36 googlede..
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Budagecer yorumu ()arkadaslar parite gapli acabilir. takipte olmakta fayda var. zira 1 euro 6.36 google de
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()umut taciri kisaca
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()dolar dan onsa yok
onstan dolara ya da baska yabanci dovize var.
onstam tlye yok
tlden onsa yok
Nalandolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Budagecer yorumu ()18.55 en yüksek burgan bank
razor_xtl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()züğürt tesellisi
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Budagecer yorumu ()merhaba abi.
sanki dün diyecek sinyalleri vermedi mi..
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()evet lutfen
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Budagecer yorumu ()soyler misin lütfen artik engelimi kaldirsin gönlünü almak istiyorum
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)