Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()6.50 lere gidersek çok rahat yapar o indirimi
Gökdoğan16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #25533495 Grafik detay ve yorumları
Ondan dedim zaten dolar dxy try ters calimaya dönerse ki bence dönecek hem ons hem dolar düştüğünde Altın in lastiği patlar.
Adaliii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #25533429 Grafik detay ve yorumları
Altincilara yazık olacak desenize
albayrak1969 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Geçen hafta gaza geldi :(
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Ons seni biraz daha aşağı alalım kırma bizi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
ver mehteri
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam selam PNSUT 6 Lardan başlattığı yükseliş 29 larda durmuş. Ben olsam 14-15 seviyesinden alım yaparım. Yada son yaptı tepe üzerinde kapanış yaparsa alım yaparım. KOZAL ciddi bir yükseliş yapmış zaten. bunda da 80 seviyelerini beklemek lazım.127 Altın daki haftalık kapanış ipini çeker
rüzgar81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry

saattlik 7,35 Altın da günlük 7,29 altında aylık 7,08 altında kalırsa geçmiş olsun 7,08 çok önemli özellikle aylık kapanışta herkese bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()düşüşe de çıkışa da bahane lazım hocam
likev için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Ah MB ah :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam gramda beklentim 360-370 civarı ons düşüşü devam eder sürpriz yapıp 2000 dolar üstüme cikmazsa rahatlıkla bu seviyeye gideriz. Zamana ihtiyaç var uzun vade düşünüyor iseniz 360 seviyelerini görmeden al önermem gecen hafta gram alınır mı diye sorsanız kısa vade al sat yapın derdim. 390-420 seviyesinde biraz izlemek lazım diye düşünüyorum.
rüzgar81 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Merhabalar;
Hocam öncelikle uzun vade düşünmeniz çok güzel günlük al sat sadece zaman kaybıdır. Tüm enerjimizi tüketir. Söylediğiniz hisseleri biliyorum. Fakat takibimde degil. Grafik hareketlerine bakmadım. Geçmişte ne dip yapmış ne tepe yapmış onlara bakıp naçizane bir grafik çalışması yaparım. Destek dirençleri grafik üzerinde belirtir ona göre hareket edersiniz.
rüzgar81 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Selamlar hocam, vakit bulunca yazıyorum eski dostları görünce daha mutlu oluyoruz. Bist için 1300 derken yuvarlayarak söyledim. 1310 da 1390 olabilir. Tam desteğine hafta içi bakarım. 1500-1600 bandında iken söylediğim bı rakamdi. Bankalara gelince uzun vade kendime en mantıklı al ne olur diye sorduğumda banka diyorum. Halk davası Mayıs'a ertelendi. Davanın bir kısmının Türkiye'de görülmesine karar verildi. Dava sonucu ne olursa olsun hocam karara bağlandıktan sonra halkb eski yerine gider ilk ana direnç 9 sonra 15-20 olur. Sabırlı olana kazandırır.
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Kimse almadın demeyin alan aldı satan sattı :)
Chn07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Çok basit tertste olduğundan
Dejavu35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Özgürlük durum yok hocam kendine yazık etmişsin:)
sondakka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Niye sıkıntı olsun tldeyim çok rahatım
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()6,90 alın dedim şimdi satın diyorum herkesin tabiki kendi tercihi 7,35 Altın da kaldığında bir daha 7,25 bile göremezsiniz
Orhanoner için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()bugünkü kapanış 7,35 Altın da kalırsa dolar daki arkadaşlar tekrardan üzülür
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()saalik rsi negatifte arkadaşlar sonra üzülmeyin