Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar 7,90 veya 8 üstünde iken faiz indirirse evet 9 a gider ama 6,50 de indirirse gitmez Mb senin benim kadarda bunları düşünüyordur
mbcu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Olacak iş değil tabi ama ky çarpmak için bu hareketler hep olacak. Sanmayın bu iş sadece tl üzerinde oluyor tüm piyasalar da artık böyle b. co borsa parite ler ons amaçları senin benim elimdeki parayı çarçur etmek.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Ben mb dolar a bu kadar kafayı taktığını sanmıyorum. Onun derdi faiz. Faizi aşağı çekmesi içinde uygun dolar kurunun oluşması gerekiyor. Mart da ben faiz artırımı değil düşüş beklerim. Nitekim bankalar dolaylı şekilde faizleri aşağı aldılar.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
Zaman gösterecek hocam temel taraf tabi ki her zaman grafiğin önüne geçer. Lakin destek direnç de takip edilmesi gereken gerçektir.
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
Linç edilecek bir durum yok aslında hocam ama anlatması zor oluyor grafikten anlamıyor ise oda ayrı bir sıkıntı doğuruyor. Grafikte destek dirençler oluşur kırılımlar olduğunda hedefe doğru gider bu kadar basit. Takip edersin kırılıma göre aksiyon alırsın. Anlamayan kişi 5,50 yi dipte gördüğünde hani nerede 5,50 gelmedi diyor. Haftalıkta 7,63 kapanış yaptığında grafiğin iptal olacağını söylüyoruz. Bu grafik bize ne sağladı 6,90 alım yapıp 7,60 gitme olasılığını gösterdi. ben 6,90da alıp 7,25te çıtım 7,15 te tekrar alırım dedim ama anlık dokundu işim olduğundan alamadım 7,50 ye geldi. 7,50 den sonra ben bulaşmam da dedim. sonrası zaten malum 7,78 şimdi 7,45 tahminin doğruluğunu zaman gösterecek.
Dejavu35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
Günlük değil haftalık grafik kardeşim. Teşekkür ederim.
fatih0742 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
Seyda hanım saygı duyarım katılmamak en doğal hakkınız. 6,90 da alın dediğimde katılmayanlar oldu tabi
Seydaturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
6,30-6,50 bandına düşmesi lazım tabii destekler ve dirençler takip edilmeli hocam grafik sadece bize öngörüde bulunmamızı sağlar. Linç etsinler hocam saygıyı bozmadan herkesin eleştirisine açığım.
Dejavu35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
Yok hocam etmez grafik haftalık ve 7,63 üzerinde haftalık kapanış yapması aşağı rakamları çöp eder henüz onu yapmadı. 7,78 gördük ama hafta kapanış şimdilik 7,63 Altın da görünüyor. Yarın 7,63 üzerinde kapanış yaparsa yukarı gitme ihtimali güçlenir. Onun haricinde dolar aşığı baskılanır.
Dejavu35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry

Tekirdağlı ben ne ekonomiye ne faize göre inecek çıkacak demedim. Yine demiyorum ben grafikte destek dirençlere bakarım. ekonomi benim işim değil. 6,90 alın 7,50 satın sonra arkanıza yaslanın dedim. Ben öyle yapıyorum. Uzun vadede dolar 6,50 ve daha aşağısına inecektir. Benim düşüncem kimse katılmak zorunda değil.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()niye mantıklı olmasın 6,50 ye çekerse rezervi artırır zaten
Judas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()6,90 da almıştır 7,70 de satmış belki
Judas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()bu haftanın kapanış rakamı da not edin 7,41030
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Çok haklısınız gerçek değeri bu değil Damat beyin istifası ve %17 faizi baz alırsanız 5 lira olması lazım yani köpük
Seydaturk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Borsada kazansın ama dersimliyi üzmeyelim :)
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: 08 Şubat 2021 BOZUK_SAAT Dolar grafikli yorumu
Yanılabilir miyiz? evet bu grafiğin %100 garantisi yok benim kişisel hedefimdir.
Değişmez kuraldır başkalarını suçlamak. Bu grafiği attığımda 6,50 cilerin hedefi olduk. Şimdi 8-9 cuların hedefi olacağız. Yapacak bir şey yok. Sokmak akrebin doğası gereğidir. Birileri Akrep olmayı seçer kimileri İNSAN.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Kavga yok arkadaşlar. Alanda satandan kendinden sorumlu ben ne bekliyorsam yazarım istemeyen engeller bu kadar basit. Benim iki engel kriterim var oda başkalarına saldıran yada saygısızlık yapan kişiler bana yapsın yada başkasına yapsın bende engellenmiştir. BOL KAZANÇLAR
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()MB aşağı tahvil yukarı herkes bunlarla yatip kalkar oldu. Yabancı c. o. i. n lerde yada başka yatırım araçlarında senin 1 puan artacak faizini ne yapsın yada ABD nin 1.50-60 olacak tahvil faizini ne yapsın. Eskidendi faiz işleri bitti arkadaşlar MB pas geçse ne olacak anlık dolar neredeyse 20 kuruş yukarı atar geri aşağı salmaya devam eder. Asıl düşüş bence daha başlamadı YTD
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ben uzun vadeciyim hocam. Viop anlık takip lazım işlerden bakamıyorum küçük miktarlarda işleme devam gram sell poz açtım. Bist bankalara ağırlık verdim. 1 yıl bankalarda kalacam. Sende nasıl durumlar
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Vkfyo şov devam ediyor