Üye adı:bozkurtt
Kayıt tarihi:10 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4119
Üye puanı:575
Takipçileri:14
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:31 Gram altını var
Puan:183,1 Nakit puanı var
T. Puan:188256,7985 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()İnş kardeşim beklemekten canım sıkıldı biraz ticaret yapak :)
Seiko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Asel gözümü kör etmiş baska bişey göremiyom katilime aşık olmuşum tekrar onda degerlendircektim düşmedi kerata :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Bende gerçi 3te 2 kaldı bi parcasını cıktım kalan 2 yi kaça bolelim
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Bende takıllımmı size bu çıkışta :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()İlk gün sanada yuklrnmiştik hakkını helal et kardeşim :) :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Drrtleri ne dolar da cıkıyor
sterlin_45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()33. 28 kapatmışız
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()dedeye selam :)
Abi_Bahale için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()esasta hep bu dedenın yuzunden olsu 27 dedı aklım bulandı sabah nolur nolmaz gelır dıye bırazını satımda ordan alım dedım ama sattım gerı cıktı
Abi_Bahale için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()eyw topragım inş :)
Abi_Bahale için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()huyum kurusun zarar görunce dayanamıyorum
Abi_Bahale için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()asel deli etti bizi :)
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()hocam bakabıldınmı asele tekrar nedir durumlar bızı bı aydınlatsanız
$Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()söyle söyle neşem yerınde bıraz daha zarar ettım bugun neşem yerıne geldı :))
Abi_Bahale için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()dedemı soyledi topragım
Abi_Bahale için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()eee nasıl tecrube kazanacagız :) saglık olsun bı yandanda ıyı oldu elımde bıraz tl olması baska bısey yapamıyordum elım kolum baglıydı 3 te2 asel deyım hala
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()33. 60 suan zaten hadı bakalım hayırlısı
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()kardes kaclarda alım var bızım aselde ? sana zahmet
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()ne oldu cıktımı asel sabah sattıklarımız elımdemı patladı :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()valla hıc bılmıyorum kardesım
Seiko için cevaplandı (yorumu göster)