Üye adı:bozkurtt
Kayıt tarihi:10 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4119
Üye puanı:575
Takipçileri:14
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:31 Gram altını var
Puan:183,1 Nakit puanı var
T. Puan:190046,0813 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()kagıt onerme usta sen ozman ben su kagıttan bu kagıttan aldım de kenara cekıl bız senı takıpteyız :) oyle kacıp kurtulamzsın :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()oo çorbada degıl ıskender yanı adamsın kardesım beklemedeyım :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()nıckının hakkını ver dıyosun yanı :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()@Dark_Knight kardesım su ygyo ya bı kafa at akıllı olsun yolunu sasırmasın :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()alllah bol kazanc versın kardesım
greengold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()ne var kardesım elınde?
greengold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()kımden bozuştun kardesım sıkıntı yok bız beklıyoruz hedefı kac oldu kazandırıyosun bıze sıkma canını
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()sen kacırmıssın dedıgını :)
greengold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()sıkıntı yok panık yok sabredersek cok egneleceyuk ıns :)
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()20, 75 e kadar dusebılır dıyordu dark hoca kac suan
greengold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()neyse ortam sakınlestı ben gıdıp bıraz oyun oynum pc de :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()şu dolar ı bırı ayagından tutup asagı ceksın bıstı yavaslattı :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Tmm bekliyorum :) adese de cok tatlı duruyor dimi gel gel yapıyor karsıdan bana :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Kardeşim colay adese ye geçimmi cola cok agır hareket ediyor sınırımı bozdu :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Benım kafa dondu usta bos bos ekrana bakıyom suan 4 hisse elimde bas edemiyorum :) :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Kardeşim bende aldım banvıt 21. 60
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Eyw para bitti kurtulduk :) :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Bamvıti aldı 21. 60 dan @kahvecii kardeşim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Evet tavukçu
ALP_ATA_23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()İyi yapmıssın kardesim bı atımlık kursun var ne alacagımı şaşırsım :)
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)