Üye adı:bozkurtt
Kayıt tarihi:10 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4119
Üye puanı:575
Takipçileri:14
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:31 Gram altını var
Puan:183,1 Nakit puanı var
T. Puan:190325,0937 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()kardes baska param yok valla kagıt kabul ederlerse 10 15 lot ateslerım yok etmezlersede hesabın kalanı sızde :)
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()gıdelım usta hesaplar bende o 380 i ezelim :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()gel antebe yıyelım kardesım mısafır edım senı :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()hesaba baktım 380 tl kalmıs usta ne alım buna :D
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()calısssın bakalım yukselırse eyı para bırakcak bana ıns :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()ygyo da tahta nasıl usta alıslar cokmu?
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()eyv kardesım bıraz kıpırdamıs kagıtlar dahada atar ıns yukarı :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()kardesım mobıl bankacılıga gıremıyorum aslan banvıt adese ne durumda gorebılıyomusun sana zahmet bı baksan hayrına :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()gunaydınn
3, ceyrekte turkıye buyume orana %111
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Yazim hatalarindan dolayi ozur dilerim tel serviste bilmedigim bi tel kullanıyorum ve sonuc ortada :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Katilyorum ilk like benden usta
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Adese var ygyo var banvit var ne verim abime :):)
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Iyi aksamlar kardeşim gorusruz yarin
maki58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Dusen dolar la ons a bi tekmede bist vursun ozaman
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Tebrikler kardesim cok mutlu ettiniz beni :)
maki58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Ucacakmiyiz :) her turlu :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Aselsan in bana attigi kaziktan sona selam bile vermem ona milli duygulqrimi yerle bir etti :)
as1k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Kardesim nasil gidiyo keyifler nasil
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Tamam yigido yerim agam :)
maki58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Banami diyon kardeşim :)
maki58 için cevaplandı (yorumu göster)