Üye adı:Boyka35
Kayıt tarihi:10 Ocak 2024
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2040
Üye puanı:171
Takipçileri:10
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()gram olarak 29.30 karıştırma ons değil
Boyka35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()unutma dostum 29.30 a yaklaşınca verecez. çünkü ordan pis satış yiyecek.. ilk tepeyi böyle çabuk geçirtmezler.
globalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()bu sefer gider inşallah
globalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()bu gün gram tepesi 28.67 gözüküyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()Arkadaşlar tahminimce gram olarak 29.30 civarı bi yerlerden döner bu sefer attığı dibin dahada dibine gider. çünkü ilk tepeyi geçeceğini sanmıyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()saatlik destekte kaldı kıramadı desteği inşallah direnci deneyecek tekrar.
Limon353574 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()öğlen arası mesaisi bitti işlemlere devam :)) birazdan yönü belli olur yukarımı aşağımı..
Limon353574 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()vakit geldi gidelim yukarılara...
Boyka35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()son 2 dakika
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()yaklaşık bi 50 kg aldım bakalım artık inşallah yukarı gider.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()bu nkly ne yapmaya çalışıyor bilen varmı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()bu nkly ne pis bi yer oldu saat 10 i gecti hala makaslar uçuk sırf millet ucuz almasın diye elinden geleni yapıyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()işin ilginç yanı sürekli bilmiş olarak algılanması ben bunu çözemedim. Adam 22 ler gelecek diyor ertesi gün 27 ler geliyor adama teşekkür ediyolar dua ediyolar bu nasıl bi olay varsa bilen bana açıklasın..
eyi_olur_zaar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()cehalet kötüdür dostum :))
Babadayı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()yok ya adam bankaların tahminlerini kopyeleyip burda paylaşıyor 20 rakam yazıyor hangisi tutarsa artık
albay06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()Dünyanın en boş traderi bu hümanist :))
albay06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Boyka35 yorumu ()gram olarak 29.30 da şutlamak lazım bence. çünkü bu sefer 26 liralara iner..
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Boyka35 yorumu ()şimdi dolar düştü ya tam sıyırmıştır :))
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Boyka35 yorumu ()dün gazetede mi. t bi haber yapmıştı sosyal medyada bunun gibi yalan yanlış bilgiler verip halkı galyana getiren ve kışkırtan kişilerin bildirilmesini istiyorlar. Muhtemelen casusluk yapıyordur..
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Boyka35 yorumu ()dostum şuna desene daha 2 ay önce dolar yükseliyor diye battık bittik diye avaz avaz bağırıyordu şimdi dolar sabit kaldı diye niye ağlıyor. Demekki ülke sevdası boşmuş bu tekirdağlının ne oldu vatan sevdasına bi sorarmısın arkadaşa :))
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)