Üye adı:bosadamlar
Kayıt tarihi:1 Ağustos 2014
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:19113
Üye puanı:2698
Takipçileri:353
Takip edilen:14
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()satalım mı dolar ı cabuk cevap verın
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()evet haklısın abı. ama ne yapıyım. bu senol yıne kactı. kıme sorcm sımdı dolar ı ben.
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()eyvallah kardesım.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()sabah sadece 3000 dolar almakla hata yaptın abı
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()nezaman ama . ben tarıh vermedım. ama gelcek. once 2, 29 sonra 2, 28. ama once 2, 29 u kırması lazım
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()dolar ı bozalım mı cabuk ol
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()2, 28 mı. delı mısın olum sen. yoruma bak ya. 2, 27 desen anlrım. yazma bır daha bana.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()ozkan ve senol nerdesınız.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()tesekurler hocam.
öğretmen_hnm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()33 dolae bozdum. 2, 227
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()endeks 88, 60
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()yok sız acemısınız. sızı dınlıyemem. : ))
öğretmen_hnm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()bırı bana dolar ı boz desın. senol
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()senol satıyım mı cabuk ol
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()sattın mı cabuk sole
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()eyvallah dostum
TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()pekı neyın duzeltmesı olcak bu
TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()amerıkadan bısey bekleme. sadece sunu yapabılırçons u cokertıp endeksı yukseltırıp dolar ı cıkartabılır. ve avroyu dusurur. baska bısey yapamaz bence.
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()ne ustası. bırak sımdı. dolar ı satalım mı ne dıyorsun.
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()fehmı ne adamsın fehmı. senı severım.
hasan_fehmi için cevaplandı (yorumu göster)