Üye adı:bosadamlar
Kayıt tarihi:1 Ağustos 2014
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:19113
Üye puanı:2698
Takipçileri:353
Takip edilen:14
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()tmm kardesım: alınca aldm de ama
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()vaybe Altın 100 olmus. var mı altın alan
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()helal olsun kardesıme. dıkat et araba kullanırken. aklın burda olmasın ortağım.
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()2, 75 e duserse avro alcam
TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()butun artılarımı sana verdım bugun.
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()owww yuru be kocum. ulan adamsın adam: )))
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()aynen ole. yoksa kazandığımız yok. en azından tl nın değerını korumak ıcın ugrasıyoruz. yoksa heryerden gırcek zaten bıze bu.
SE7EN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()hayır ındır kardesım faızı. ındır de. cıkıpta hergun dıllendırme. bır gece ansızın ındır. bır kac demec ver. oturt rayına. sen cıkıp hergun dınlendırırsen olacağı bu. adım gıbı emınım bakan yada başçı çıkıp bıseyler dese. en kotu 2, 35 e duser dolar o da en kotu. ama nerde.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()bakan cıkmıs faız derhal ınmelı dıyor. anlamadım bu ısı ben.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()ben bu gıdısle alamam bısey ortağım. benı bekleme. sen devam et: )))
SE7EN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()h. b abı. nasılsın
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()satın bak: daha cok beddua edcem bu dolar . : ))
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()ınsallah yerın dıbıne batarsın dolar : )))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()burdayım kardesım. bu kadarına cus artık ama. bu ısın ıcınde kesın bıseyler var.
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()yeter cus artık cus. ayıp be.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()Sen de isini bilirsin. ama inan ben almam. soyle anca alirim. banka guncellemden atliyabilirsm oyle olur yoksa mumkn degl. son aylardir hep kazandm az kazandm ama kazandm. rikse girilir ama olesiye degil.
FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()Ben avro diyorum
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()Altn zaten almam abi suanda.
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()Tnr abi suanda inan hicbisey almam. bu yizden pisman oluyorm evet oluyorm ama kumar gibi bisey su anda dolar yada altin. avro mantikli sanki. onda da bir duzeltme bekliyorm.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için bosadamlar yorumu ()Vro yada dolar yada altin. bakcz abi.
tnr için cevaplandı (yorumu göster)