Üye adı:bodyguard
Kayıt tarihi:10 Kasım 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:24697
Üye puanı:1510
Takipçileri:232
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()zaten engelledim ama hazmedememiş, beni şikayet etmiş, birde ondan sonra kur 3, 66 iken hala buradan girenler büyük hata yaparlar, düşecek yazmış :)
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()inşallah kardeşim :)
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()hiç sorma dostum ismi lazım değil biri kur 3, 58 iken ben sana da demiştim 3, 58- 3, 58 gibi fulleyeceğim diye, o vatandaş bana aldırtmadı, sonra beni şikayet etmiş, 2 gündür moralim bozuk
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()zaten dolar yükseliş trendine girdi, 1 aşağı 3 yukarı düşe kalka yukarı gidecek bence dostum
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()fikom kardeşim inşallah 3, 90 16 nisandan önce gelir de tersten kurtulursun kardeşim
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()endeks 100, 60 olmuş dolar küreselde yükseliyor, daha gidecek gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()aynen devam :) 3, 75 gibi çıkış düşünüyorum
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()dün akşam 3, 69 dan banka alıyordu, satmadım risk aldım, karı ikiye katladım, artık tepeyi görene kadar al sat yapmam :)
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()sağol teşekkürler, bu arada alımlarımı da yazamadım 3, 66 dan full dolar dayım
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()sağol kardeşim , 3, 58 den bana dolar aldırmayan biri var, beni şikayet etmiş
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()valla 3, 75 gibi düşünüyorum ama gidişata da bakacağım, sence tepe kaç olur kardeşim?
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()evet kardeşim 3, 66 full :)
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()hiç sorma doğruları söyledim diye beni şikayet etmiş vatandaşın biri
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()2 gündür mapustaydım :)
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()mtohan selam verdik dostum :)
Deniz_Yıldızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()@Deniz_Yıldızı @Defnem günaydın, hayırlı sabahlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()herkese günaydın
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()aslında sabahtan beri dolar euro yu taşıyordu , bakalım sabah benjo nerde olacak?
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()@Defnem benjonun hareketleri görüyorumusun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için bodyguard yorumu ()inşallah yarın niye full girmedim diye pişman olmam :)
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)