Üye adı:Black_eaglE
Kayıt tarihi:19 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6875
Üye puanı:25596
Takipçileri:7924
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Satış/pazarlama/reklamcılık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sevgili arkadaşlar;
bildiğiniz üzere sayfada şahsım da dahil hedefler veren, grafik paylaşan, teknik destek/direnç belirten yıldızlı veya yıldızsız üyeler mevcut. Şahsım adına konuşacak olursam şayet, hedeflerimi paylaştığımda sürekli hatırlatmam gerekmeyen bir takım konular var. Aşağıda belirttiğim maddeler konusunda lütfen her defasında uyarı beklemeyin. Bunlar sizin artık olmazsa olmazlarınızdır.
1- Kim, ne hedef verirse versin alım ve satım kararlarının kişinin tamamen kendi tasarrufunda olması gerekir.
2- Lütfen yorumları çok dikkatli okuyup öyle kararlar alın. Anlayamadığınız detaylar var ise muhakkak sorunuz.
3- Teknik grafikler kolay kolay yanılmaz fakat unutmayınız ki sadece adı "serbest" olan bir para piyasamız var ve bu bağlamda da en sağlam tekniği dâhi bozacak güce sahipler. Piyasamızın her daim müdahale edilebilir nitelikte bir piyasa olduğunu bilinmesi ve bu gerçeğin asla unutulmaması gerekiyor. (Bu madde daha daha çok usd ve usd ye bağlı diğer dövizleri kapsamaktadır. )
4- Biz, muhakkak alın ya da satın desek dahi yapılan alım ve satımların daima parçalı kademeli olması gerekir. Bunu artık prensip hâline getirmeniz gerekir. Unutmayalım ki her iki yönde de terste kalmaların başlıca sebebi tüm sermaye ile tek seferde işlem yapmaktır.
5- Asla tek bir kişi üzerinden tavsiye almayınız. Takip ettiğiniz kişileri muhakkak birbiriyle kıyaslayın. Böylece alım ve satım için hem zaman kazanacak hem de daha fazla bilgiye sahip olacaksınız.
6- Yatırımlarınızı asla tek sepete atmayın. Bir kaç farklı enstürüman seçerseniz bir yerde terste kalsanız dahi diğer tarafta kâr'da olabilirsiniz. Bu da sizlere kâr/zarar dengesi sağlayacaktır.
7- Lütfen, tecrübeleri ve öngörüleri ile sizlere genel ve ağırlıklı olarak para kazandıran ustalara teşekkür ederken, ara sıra yanıldıklarında ya da piyasa yapıcılarının müdahaleleri söz konusu olduğunda sinirlenip hakaret etmeyin.
Ve unutmayın ki bizler piyasa yapıcısı ya da falcı falan değiliz. Sadece kazançlara yardımcı olmak için buradayız. Nasıl ki kazançlarınızdan bir pay almıyorsak, kayıplarınızda da bize pay düşmemeli.
Saygılarımla.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:30507,5 Nakit puanı var
T. Puan:30507,5 Gram & Puan birleşimi
Başarı:348. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Aynen dostum. İşte bu sebeple belki inanmayanlar olacak ama ana parayı 25 parçaya bölüp işlem açıyor ve kapatıyorum
Hayırlısı:)
forceblack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Aynen bu hafta dostum.
Haftaya yükseliş başlar ki zaten 3 Ocak enf verisi var. Muhakkak fiyatlayacaktır.
aşırı_fakir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Bakalım bu son 3 gün neler gösterecek.
Fakat dediğiniz gibi olursa şayet haftaya şenlik yaparak başlarız:)
Ben_demiştim_söylemiştim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Ya sormayın valla.
Ama sizin yazdığınız şekilde yazacağım bir dahakine. İstemeden nasıl yazılacağını da tarif etmiş oldunuz:)
Tşk'ler
yasinkadiryilmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Evet bakacağız.
11,55 ana destek.
Kırarsa aşağılar gelir elbet
Nofear6868 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Çok saolun, eksik olmayın
Allah razı olsun.
Sevgiler, Saygılar
aşırı_fakir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Hoş buldum tşk ederim
Atakan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()H. Buldum dostum tşk ederim
TESLA_ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Ben 12,24 - 10,30 arası birçok kez trade ettim. Hâlâ da ediyorum.
11,55 üzeri dolar almaktan korkmuyorum.
Makaslar da yavaş yavaş düzeliyor. Çünkü volatil hacim giderek zayıflıyor.
Ban ka lar da önlerini yavaş yavaş görüyor artık.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Alt yorumun mâkul bir çok sebebi var, yazıyorum ama yorum çıkmıyor maselef.
Neyse nedenlerini çoğumuz biliyoruz zaten.
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Daha önce de dediğim gibi yeni yıl öncesi 12,24'ü geçirmezler arakadaşlar bana göre.
Şimdiye kadar 3 kez denedik geri döndük ama dödüncü de affetmez kırar geçer
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()11,55 Altın da en az 2 4H ve günlük kapanış yapmazsak şayet sıkıntı olmaz dolar da
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Parça parça paylaşayım dedim, diğerleri çıkmıyor.
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()La ilahe illallah yorumlarım çıkmıyor yine
6BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()dolar /TL de 11,55 rakamı ana desteğimiz arkadaşlar. Altın a kırmazsak şayet 12,24 - 11,55 arası akümüle olmaya devam edeceğiz.
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Cümleten Selâmünaleyküm Dostlar.
Allah'ın Rahmeti ve Bereketi üzerimize olsun İnşallah
Dün, yorumlar çıkmıyor çıkıyor derken akabinde de alt yapı çalışması nedeniyle internetim kesildi:( Cevap yazamadığım dostlarımdan özür dilerim.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Dostum rakamlar içeren yeni yorum hazırladım o çıkmıyor.
Tam 5 kez denedim
dost55 için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Yorumlarım çıkmıyor arakdaşlar:)
Çok enteresan inanın.
Tam 5 kez denedim, şaka gibi
15BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Derin düşüşten sonra sağlıklı bir yorum yapabilmek için biraz suların durulmasını beklemek gerekiyordu arkadaşlar. Üzerinden 1 hafta geçti ve yavaş yavaş piyasa oturuyor.
Tekrardan tepede kalanlara sabır ve moral diliyorum.
Piyasa, aldığını muhakkak geri verecektir fakat hemen değil malesef.
Ama öyle 1-2 yıl bekleneceği kanaatinde de değilim bilginiz olsun.
14BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Cümleten Selâmünaleyküm,
Allah'ın Rahmeti ve Bereketi üzerinize olsun.
Hayırlı bir gün ve hafta olmasını temenni ederim arkadaşlar.
Saygılar, Sevgiler