Üye adı:Black_eaglE
Kayıt tarihi:19 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6875
Üye puanı:25596
Takipçileri:7924
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Satış/pazarlama/reklamcılık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sevgili arkadaşlar;
bildiğiniz üzere sayfada şahsım da dahil hedefler veren, grafik paylaşan, teknik destek/direnç belirten yıldızlı veya yıldızsız üyeler mevcut. Şahsım adına konuşacak olursam şayet, hedeflerimi paylaştığımda sürekli hatırlatmam gerekmeyen bir takım konular var. Aşağıda belirttiğim maddeler konusunda lütfen her defasında uyarı beklemeyin. Bunlar sizin artık olmazsa olmazlarınızdır.
1- Kim, ne hedef verirse versin alım ve satım kararlarının kişinin tamamen kendi tasarrufunda olması gerekir.
2- Lütfen yorumları çok dikkatli okuyup öyle kararlar alın. Anlayamadığınız detaylar var ise muhakkak sorunuz.
3- Teknik grafikler kolay kolay yanılmaz fakat unutmayınız ki sadece adı "serbest" olan bir para piyasamız var ve bu bağlamda da en sağlam tekniği dâhi bozacak güce sahipler. Piyasamızın her daim müdahale edilebilir nitelikte bir piyasa olduğunu bilinmesi ve bu gerçeğin asla unutulmaması gerekiyor. (Bu madde daha daha çok usd ve usd ye bağlı diğer dövizleri kapsamaktadır. )
4- Biz, muhakkak alın ya da satın desek dahi yapılan alım ve satımların daima parçalı kademeli olması gerekir. Bunu artık prensip hâline getirmeniz gerekir. Unutmayalım ki her iki yönde de terste kalmaların başlıca sebebi tüm sermaye ile tek seferde işlem yapmaktır.
5- Asla tek bir kişi üzerinden tavsiye almayınız. Takip ettiğiniz kişileri muhakkak birbiriyle kıyaslayın. Böylece alım ve satım için hem zaman kazanacak hem de daha fazla bilgiye sahip olacaksınız.
6- Yatırımlarınızı asla tek sepete atmayın. Bir kaç farklı enstürüman seçerseniz bir yerde terste kalsanız dahi diğer tarafta kâr'da olabilirsiniz. Bu da sizlere kâr/zarar dengesi sağlayacaktır.
7- Lütfen, tecrübeleri ve öngörüleri ile sizlere genel ve ağırlıklı olarak para kazandıran ustalara teşekkür ederken, ara sıra yanıldıklarında ya da piyasa yapıcılarının müdahaleleri söz konusu olduğunda sinirlenip hakaret etmeyin.
Ve unutmayın ki bizler piyasa yapıcısı ya da falcı falan değiliz. Sadece kazançlara yardımcı olmak için buradayız. Nasıl ki kazançlarınızdan bir pay almıyorsak, kayıplarınızda da bize pay düşmemeli.
Saygılarımla.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:30507,5 Nakit puanı var
T. Puan:30507,5 Gram & Puan birleşimi
Başarı:349. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Ben olsam bu seviyelerden toplardım. Daha önce de yazdım; dipler yükseldi artık ve grafiklerde 5,55/5,60 seviyeleri dip seviyeleridir.
Ömercx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()1-3 ay diyelim.
Hertac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Bedava olan dolar ı tabi ki:)Orta vade yüzde 10 ila 20 arası getirisi olur.
Ömercx için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()@aycor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()teşekküler
Dielife için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Dün verdiğim hedef gece 03:00 sularında görülmüş. Şimdi hızlıca ve yeniden bu seviyeye gitmemiz gerekiyor.
Gram Altın için Black_eaglE yorumu (13 saat önce) Cevap yaz
Gram/Tl de usd destekli önce 264,46 daha sonra da 268, xx beklentim var. Kımıldamayın, kâr ile çıkarsınız.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()@aycor alt yorum çıktı mı?
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
15BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Cümleten Selâmün Aleyküm, gününüz aydın olsun arkadaşlar. Hayırlı işleriniz, bereketli kazançlarınız olsun inşallah.
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Gram/Tl de usd destekli önce 264,46 daha sonra da 268, xx beklentim var. Kımıldamayın, kâr ile çıkarsınız.
Japon_ustadı için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Ons'un hedefini geçen hafta verdim.1485 dolar hedefli şuan ve orayı da geçerse 1510 dolar seviyesine gelecek. Şuan Ons abd çin gerginliğini fiyatlamakta. Usd nin gerilemesi de diğer sebeplerden. Fakat ben bu iki seviyenin birinden düzeltme bekliyorum açıkcası. Fakat bu sefer de usd artarsa gram/tl de pek değişen bir şey olmaz. Gram/tl de uzun bir süre boyunca 252 liranın Altın da bir fiyat beklememek gerekir.
easyaslife12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Aynen, ons'a tekrar geçişi kaçırmışsınız. Bence de beklemenizde fayda var illa ki bir fırsat çıkacaktır.
Oney52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()usd makasını artırdı tfx . Daha 1 hafta öncesine kadar 1,5 kuruş düzeyindeydi. Ayrıca tfx istisnai bir uygulamadır. Diğer bankalara bakarsan ne demek istediğimi anlarsın
hedomedo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()usd 1 kuruş artarsa euro 2 kuruş, sterlin 3 kuruş artar. Düşüşlerde yine tam tersi. Bu sebeple Euro ve sterlin makasları usd den her zaman daha fazladır.
Oney52 için cevaplandı (yorumu göster)
13BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Konu: 05 Ağustos 2019 Black_eaglE Gram grafikli yorumu

10BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Konu: #16504346 Grafik detay ve yorumları

Gram Altın için Black_eaglE yorumu (3 gün önce) Cevap yaz
Kafa kalmadı tabii, yorum yapmadan çıkacaktık az kalsın:)Altın/Ons da ne dedik?1330,88 dolar üzeri hedefimiz 1454,41 dolar. Gram/Altında 260,75 direncini destek yaptığımız gün 264,46 ve 258,32 hedefli çalışacağız. Usd de sıkışmamız mevcut, Borsa salıyor ve 100 bin altına sarkması usd ye yarayacaktır. Usd de bu sıkışma bize hızlı bir yükselişi getirecektir. Bu akşam haftalıkta 5,6190 direncini aşarsak harika olacak. En kritik rakamımız zaten 5,7029 biliyorsunuz. Tekrar görüşmek dileğiyle:)
https://altin.in/black_eagle
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Valla merak ettim nedir o harici olan? :)
Sabırsız_ için cevaplandı (yorumu göster)
8BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Kafa kalmadı tabii, yorum yapmadan çıkacaktık az kalsın:)Altın/Ons da ne dedik?1330,88 dolar üzeri hedefimiz 1454,41 dolar. Gram/Altında 260,75 direncini destek yaptığımız gün 264,46 ve 258,32 hedefli çalışacağız. Usd de sıkışmamız mevcut, Borsa salıyor ve 100 bin Altın a sarkması usd ye yarayacaktır. Usd de bu sıkışma bize hızlı bir yükselişi getirecektir. Bu akşam haftalıkta 5,6190 direncini aşarsak harika olacak. En kritik rakamımız zaten 5,7029 biliyorsunuz. Tekrar görüşmek dileğiyle:)
38BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Ömürden bir gün daha gitti dostlar. dolar , Ons Altın derken bugün de kendimizi gereksiz yere yıprattık çok şükür:)Fakat parasız da olmuyor değil mi? Aynen öyle parasız olmuyor ve buna mukabil pahalı bir hayat yaşıyoruz maalesef. Rabbim sağlık versin yeter ki para kazanılır, kaybedilir ve en önemlisi de Rabbim cümlemize para ile çözülmeyecek sıkıntılar vermesin inşallah. Cümleten hayırlı akşamlarınız olsun. Gülümsemeyi, sadakati, hoşgörüyü ve mütavaziliği eksik etmesin inş. Hoşçakalın.
9BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Şahsım adına helal olsun ne demek. Ve yine şahsım adına inanın onca işim gücüm arasında grafik açıp analiz yapıp yoruma döküyorum. Ons ve Gram/Altında grafik sonuçlarımızı alıyoruz çünkü tamamen global ve iç piyasadan bağımsız çalışıyor. dolar konusunda da nokta atışı yapıyoruz ama maalesef müdahale ediliyor ve yanılmış durumuna düşürülüyoruz. Bu vesile ile de ben şahsım adına helallik isteyeyim. Tşk ederim çok saolun.
Şans_Lazım için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Black_eaglE yorumu ()Yorum atıyoruz çıkmıyor. İyice çivisi çıktı bu işin yemin ederim. Neyse tdi bir öncekine göre kötü fakat beklenti dahilinde geldi. İşsizlik bir önceki ile aynı ve beklenti dahilinde geldi. Onslarda ve usd de pek bir düşüş ya da yükseliş beklemeyin arkadaşlar