Üye adı:BİTİRİMM
Kayıt tarihi:10 Ocak 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5844
Üye puanı:1058
Takipçileri:239
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kazananlar hiç hata yapmayanlar değil asla vazgeçmeyenlerdir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Evet ben sürekli banlıyım çok az selbestim :)
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Engelliydi geçen yazdım ban yemiş :)
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bazen gelmiyo usta sistemsel galiba
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Estağfurullah üstad Beklediğimden yüksek faiz geldi 6. 50 den anlık çıktım daha iniş olacağını düşünüyorum
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Hoşbulduk üstad eyvallah iyiyim sen nasılsın
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Yazıyorum sana gelmiyo galiba
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Hayırlısı başkanım :)
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Herkes faiz artışına kesin gözüyle bakıyo risk almaktan kaçınabilir stabil ilerler düşüncesindeyim
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Bende iyiyim sağol :)Faiz artışı olacak gözüyle bakılıyo tabi geçende öyle dedik pas geçti şaşırttı tahmin etmek çok zor başkan pozisyon devam
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Günaydın başkan nasılsın
muri için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Eyvallah başkanım :) Yatay gidecek gibi görünüyo öyle bi izlenim var
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Artıpara kaç kilosun :)
Sinan1804 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Ben çok ekmek yedim öyle :)
Blondy06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BİTİRİMM yorumu ()Kardeşim geçmiş olsun banlanmışsın
yargıç54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BİTİRİMM yorumu ()Hayırlı sabahlar kardeşim nasılsın
yargıç54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bende burdayım üstad
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Saniyesinde zıplar çok şahit olduk buna
Meliss35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Herşey olur bunlar vatan sevgisi dilde değil kalpte olur
suzika için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Ülkesini dolar 4 tl iken sevseydi keşke 7 olunca satıpta ülke sevilmez
srkbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Gümüşe bi ısınamadım ben kardeş
yargıç54 için cevaplandı (yorumu göster)