Üye adı:BİTİRİMM
Kayıt tarihi:10 Ocak 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5844
Üye puanı:1058
Takipçileri:239
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kazananlar hiç hata yapmayanlar değil asla vazgeçmeyenlerdir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bende cesaret edemedim geçen 65 den bile alırken bile elim titredi :)
Pega1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Dün 4. 69 a kadar inmişti alsak olurdu
süleyman_kaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Günaydın bu arada
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bi parça sterlin var kardeşim bin civarında
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bugun bişey almadan stabil kalmak iyi olacak sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Gece güneşimi gördün
cakma_muhendis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()En fazla bende 5. 2780 i gördüm
CaNaNaLTuN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Faiz düşürse 3. 82- 83 mü olurda direk 3. 88 bence :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Geçen bende öule dedim full girdim bu defa 5. 23 lere indi :)
iremiymis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bende parça parça alıyorum indikçe
Aytun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Daha salar
Aytun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Şimdi burdan dönüp 5. 32 yapıyomuş :)şanssızlık
nane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Aynen bizim güvenimiz tamdı :)
Pega1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bende söylemiştim aynısını kardeşim hatırlıyonmu :)
Pega1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için BİTİRİMM yorumu ()Mesele düşmesi çıkması değilde kesin konuşma olayı beni geren :)
ZFR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için BİTİRİMM yorumu ()Şimdide keşke düşsün :)
ZFR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için BİTİRİMM yorumu ()Bi iki yorum öncesi erken bozmuşum diye ağlayıpta şimdi böyle demen kendinle çatıştığını gösterir millete kesin konuşupta zarar ettirme
ZFR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bizim yıldızımız kalbimizde reiz bunlar sanal verselerde almam :)
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Kaç para bi yıldız ha söyleyin kaç para faik baba :)
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Euro için BİTİRİMM yorumu ()Kendin erken bozduğun için yanına arkadaşmı arıyon :)
ZFR için cevaplandı (yorumu göster)