Üye adı:BİTİRİMM
Kayıt tarihi:10 Ocak 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5844
Üye puanı:1058
Takipçileri:239
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kazananlar hiç hata yapmayanlar değil asla vazgeçmeyenlerdir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Üstad sabah 9 akşam 18 arası normalde 0. 80 kuruş makas vardı ama şu aralar 1. 40 civarı koyuyo cumaları 1. 50 makas
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Ben mb den korkarım başkan yabana atılmaz :)
süleyman_kaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Mb işine geldiği gibi hareket eder başkan istesin yarın dolar ı 4 e de indirir ama 5 te milleti avlamak varken niye 4. 60 tan yapsın :)
süleyman_kaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()6. 30 u aşardı müdahale olmasa 34 ü akşama beklemiştim
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Zaten akşama doğru müdahaleyi yaptı 6. 10 a kadar indirdi
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Öyle görünüyo
mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Üstad şu an mümkün görünmüyo yukarı gidecek gibi
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Kral vardı bi :)
Kaya48 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Onuda açıklayalım 1. sinde veri takip edip 2. sinde hesap kontrol
3. Sünde kuru takip etmek için :)
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()3 yeter başkan 5 abartı olur :)
Hakanhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Ben dolar sayfasındaydım geçen sene nickim bu değildi o zaman dediler bu benim 3. üyeliğim
Kaya48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Kim o hocam :)
Kaya48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Kesin konuşandan bide sürekli düşecek diyenden uzak dur başkan
süleyman_kaya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()üstad terse kalmaktan daha acı koyar arkadan bakmak
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Paralı satılmış olabilirler bi zaman banada teklif geldi başkan sürekli düşecek yaz ücret ödeyelim dediler kabul etmedim etmem :)
süleyman_kaya için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Kimi heveslenir daha düşecek diye bakarki uçmuş gitmiş baka kalmış doğru
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Bende bakıyorum güncel kurdan her hafta aynı olur piyasa açılır normale döner
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Canın öylemi ister full tl desin galiba şelaleci
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BİTİRİMM yorumu ()Hıhı bak 4. 40 a düşmüş şakamısın :)
norşinli1613 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BİTİRİMM yorumu ()Bu kurlarda hareket olmayınca benimde tadım olmuyo :)
mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)