Üye adı:Biribip
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8017
Üye puanı:435
Takipçileri:44
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Piyon deyip geçme, birgün şah olur... Şaha da fazla güvenme, gün gelir mat olur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Zombik herkes cikarcidir hayatta ancak kimi içinden kimi dışından menfaatlerin çakismaya görsün ..
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()1. ismim derya 2. cuma günü aldım bugün sattım yatırımım olmasa dolar a niye kafa patlatayim boş vaktimde yok beyefendi malesef bilemediniz
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Alıp satmasın banane ben milletin lafıyla hareket ediyormuyum onlarda etmesinler birinin lafıyla alım satım yapan insan kapatsın sayfayı bakmasın dolar a zaten tekrar söylüyorum istediğim rakamı da beklerim para benim anlatabildim mi kims bin parasını alıp satmıyorum kendi paramla işlem yapıyorum
Myparadise için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ablacani hatırlıyorum sanki eskilerden misiniz @Net22
Net22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Pardonda sizene ? Siz verdiğiniz rakamları kendi icinizdemi yaşıyorsunuz ? Beğenmiyorsanız görmek istemiyorsanız konforlarsiniz tek tuş basit )
Myparadise için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Başka insanların beklentileriyle hareket edersek vay halimize :))
Antidollar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Doğrusunu yapıyorsunuz
Antidollar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Sizi ilgilendiren bir durum yok algı falanda yarattığım yok rakam gelene kadarda dolar ı alıp satarım istediğim rakamı da beklerim para benim size ne oluyor?
Myparadise için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Alıp satmaya korktukları için alyatci modundalar neyse ben spora kaçar haftasonu fena gumledim ; ))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yoo rakamdan ibaret hiçbir anlamı yok 7.77 gelecek diyorum ya kafa oraya gitmiş :))
Ezeb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Tercih sizin ben kendi paramı bu yönde kullanmayı tercih ediyorum
Antidollar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()dolar ı alıp satabiliriz rakamımiz gelene kadar bâki dolar alıp sattım diye vazgeçtim mi sandın?
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Haftaya bekle ; ))
Antidollar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yanlış yazmışım 8.68 olacakti
Ezeb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()tfx evet makaslar sıkıntılı olmus
Ezeb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Bı kahve daha içeyim ayilayimda belki 58 den bir alım satım daha yaparım ; )uzun zamandır piyasadan uzağım birkaç alıştırma yapmam lazim
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Günde 15 kupa iç bakayım carpiyormu carpiyormu?
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahhah gerçekten yanlıs yazmışım 8.68 evet :))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Emrim için bekleyebiliriz aslinda ama bu aralar kahveyi fazla kaçırıyorum çarpıntı yapıyor :))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Allah bereket versin çay parası çıkardık )
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)