Üye adı:Biribip
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8017
Üye puanı:435
Takipçileri:44
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Piyon deyip geçme, birgün şah olur... Şaha da fazla güvenme, gün gelir mat olur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Kovitten sonra daha bir yaşama sevinci geldi üstadım cami çizilir diye kullanmadığım saatlerinin hepsini tek tek heryerde takıyorum mesela buda lazım olur diye sakladigim herşeyi yenisahibine hediye ediyorum ebirde dolar ı düşünürsek umut olmasa yaşayamadık :))
Linemaint için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Anlatamazssiniz anlamıyorlar :)
süreli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Niye bence çok mantıklı şuanda son yılların en düşüğünde :))
Linemaint için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@Ürkütücü_zombik @WassAbi wasbi abim nerede ona sürprizim var :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@Tekirdağlı_Murat bugundemi satmadı dolar ları?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Hojam olacaktı
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Şuan için diyoruz haham sevgiler :)
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Evet sitede benden başka göremiyorum şuan :)
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahah yukarıda yazıyor zaten benim koymama gerek yok :)
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Durmayın ama haftasonu falan dinlemeyin makas falan var demeyin nasılsa çıkacak dolar alın :)
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok ben baronesim :)
Linemaint için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ben herzman ağır fisekciyim üstadım yılda bir selaleciligim tutar :))
Ssakir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Bir tane selaleci benim gibi duruyormu rakamının arkasında göster bakalım :))
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok düşmesini bekliyorum :))
GEÇİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@kpm sen daha Mercedes'in parasını çıkarmadınmi dedim ama duyan kim?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()dolar alın dolar :)))maaşları falanda yatırın evi arabayı satın nevar neyok dolar alın :)
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi gel bak gel herkes 15 20 derken rakamimin arkasındayım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi okadar mahpus damlarina düştük açbiac kimsecikler kahve vermedi çay vermedi bari sen göndereydin sıcak bir kahve havada buz donduk nezarethane de :/
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Biribip yorumu ()Sizde boyle hem satasip hemde cevabını alınca mizikcilik yapıp şikayet ediyorsunuz OYLemi mizikci metin :)
Metizm01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()O zaten mecbur hojam :)
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)