Üye adı:Biribip
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8017
Üye puanı:435
Takipçileri:44
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Piyon deyip geçme, birgün şah olur... Şaha da fazla güvenme, gün gelir mat olur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Olmuyor wasbi abi son 3 ayda 10 yıllık maliyet hesabı çıkardık şaka gibi
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ful dolar dayiz herzman şirket olarak TL özel yatirimim iş ayrı birşey şirket ayri
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()İş ayrı dolar alım satımı ayrı hojam onunla onu niye karıştırıyorsun
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Olmazmi neden olmasın herşey dolar la ilgili malı satıyoruz çeki alıyoruz dönüşte aynı fiyata hammadde bulamıyoruz dolar kuru yüzünden mali satarken bile zarar ediyoruz şuanda
objektif_görüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()O düşmezse ben düşürurum rahat ol wasbi abi :))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()482 emekçi kardeşimize iş imkanı sunan onu unutmuşum :))
M_Carleone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Sen kimsin?
PasHa35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Karantinadaydim! piyasa gerçeklerinden uzak öylemi komiksin. Neis yapiyorum Türkiye'de kendi sektöründe 1. Sırada yuzdyuz yerli sermaye saniyiciyim üstadım senin için yeterlimi? :))
M_Carleone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()dolar la işleri güçleri yok derken dolarla yanlizca yatırım yapmıyorum o işin küçük kısmı hergun dolarla işim var hammaddemi dolarla alıyorum son 3 aydır hergun dolar kuru uzeeinden maliyet hesabı çıkarip fiyatları yenilemek zorunda kalıyorum emin olki senden çok çok daha fazla dolarla işim var :))
M_Carleone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahahahha ben default olarak medeni cesur doğmusum :p
M_Carleone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Deliye hergun bayram doğru dedin :)
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Bugün bayrammi ne bayramı?
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
Ben gideceğini sanmıyorum ama eserikli bu benjo eserse gider :))
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Araştırmacı ve zeki bir tip zekasını kıskanan tipler çıkabiliyor @M_Carleone gibi gibi :))
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
Evet belki minik bir tepe yapmak isterse :)
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
Yukarıda rakam verdim tutti aşk olsun :))
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()O insanlar herşeyi başka halklardan benimsemisler wasbi abi turklugude bizden benimserlermi isimleri gibi bilinmez :))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
Anladım yukarıda ufak bir tepe daha yapmak isteyebilir
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
Aşağı üstadım
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Çıkar çıkar az daha sabır belki dolar dan kaçmak isteyenler olur borsaya kaçarlar )
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)