Üye adı:Biribip
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8017
Üye puanı:435
Takipçileri:44
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Piyon deyip geçme, birgün şah olur... Şaha da fazla güvenme, gün gelir mat olur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Hayatımda hiç o dediğin peynirden yememiş olabilirim yediysemde ismini bilmeden yemis olabilirim :)) reklam yapma bizi hangi marka istersen var o birtanesi :))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Hahaha sen çok yaşa emi wasbi abi :)
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Hahaha yok düşmeden almam :)
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ben rakamimi beklerim Muratoğlu zengin demekki benim çöpe atacak param yok :))
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()dolar cilar vakit yakışıyor tik tak tik tak TL hala ucuz :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok devenin bale pabucu :))
Sadece_zaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Bul bakalım 9.31 sattık dolar ları atma yani
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()8.70 iken oyle birşey demedim atma ziya :)
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()TL hala çok ucuz bende hatırlatayım dedim benden uyarması :))
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Siz niye düşüyor diye sormadan olmuyor :)
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Neyi domuz etinimi benim işim olmaz hajiyim ben üstadım
admgold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi wasbi abi şöyle su dolar ada düşsün artık yeter aliexpres sepet doldurdum bekliyorum nezmandir :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Allah Allah nesi ilginç bilmediğin enteresan şeyler varsa bana sor belki ben biliyorumdur :)
isayk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Niye senin bilmedigin şeyleri benimde bilmememmi gerekiyor :))
isayk için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Domuz eti sen yemiyorsun diye ucuz değil kilosu 175 TL nereden atıyorsun
Mikail_kiyak0609 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Uzuz almış bizim burada söylediklerinin toplamı 90 TL :)
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()O şahıs bende engelli oyuzden ne konuşulduğunu kestiremebedim zombik :)
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Artışların yanlizca Türkiye'ye özgü olmadığında not dusseydiniz pandemi öncesi ve sonrasını kaplayan küresel bir enerji sıkıntısı yaşanıyor
boraz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Bilmem atıyorum ya tutarsa :)) ok rakamı unutma izleyelim :)
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ():)) mersi baya detaylı not almışsın gümüş iyi kazandırıyor zamanında ayrılmayı bilirsen neyse ben emir girerim 6.75 izleyelimm :)
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)