Üye adı:Bir_yolcu52
Kayıt tarihi:26 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4627
Üye puanı:701
Takipçileri:45
Takip edilen:125
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1978
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Bereketli kazançlar dilerim.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Altın sıktı az zararla sattım gümüşü alttan aldım gümüş yükseliş te sattım al Sabah aldığımı gene sattım iyiki Altın dan çıkmışım çok şükür şimdi iyi az gümüş az altın var onları uzun vadede satarım TL de bekliyorum gümüş için
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Herkese hayırlı geceler, iyi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle pazar gecesi görüşmek üzere inşaallah.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Allah Allah onca destek yazanlara kulak verme onlara ver pes abi pes.
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Yazmıştım lakin görmemişsin ablam, Sabah aldığımı akşam yolladım çok küçük bir parça kaldı 7 üstü satarım, birkaç parça Altın vardı yüksek olanları bıraktım gerisini zarara sattım gümüş aldım geçen hafta yükselişte sattım son durum bu abla gümüşde alım bekliyorum.
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Emel fındığın çilesini nerden biliyorsun yani nerelisin
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()E iyilerin bir bedeli olacak tabii :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Sanırım çilesini bilmiyor :))
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Munzurun soğuk sularını söyledim :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Sana türkü bilem söyledim
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()o kadar sayçtaştım demekki Başka türlü cevap vermeyecektin :)
Neyse nasılsın ablam :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Yardımcı olabilirim bayan :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Siz o emekleri size sataşanlar için mi harcamıştınızki onların yüzünden gidiyorsunuz anlamakta zorluk çekiyorum pes.
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Ben çay içiyorum şuan almim :)
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()İyi geceler hocam Allah a emanet
RiCHiE__RiCH__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Abi hoşgeldin hepimiz aynı sıkıntıyı yaşadık hatta admin buraya geldi :)
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Sağol kardeşim, sende malının bereketini gör.
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Bu güccük kardeşin Senden Habersiz bir parça malmıştı ya hani satayım mı demiştim hah onu sattım haberin olsun Ablam :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Hayır demek istediğim tersin düşük benimki daha yüksek demek istedim :))
Ben terste olanları dert etmiyorum orta yâda uzun vadede bırakıyorum moralimi bozmuyorum
Geçen hafta yükselince bir kaçını zarına sattım iyiki satmışım alttan gümüş aldım yükselişte sattım, çok şükür, bu arada ödemelerine bayağı var kâr edersin inşaallah olmadı bir el atarız ayıpsın :))
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Sadece o kadar mı :)))
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bir_yolcu52 yorumu ()Artık bendede Yok sadece numunelik parça var onu uzun vadede, bir parça Altın var uzun vadede.
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)