Üye adı:Bi_Bakıp_Çıkacam
Kayıt tarihi:27 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1302
Üye puanı:186
Takipçileri:95
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:12 Ocak 1900
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Kayseri
Belirtilmedi
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:9730,97 Nakit puanı var
T. Puan:15991,056 Gram & Puan birleşimi
Başarı:407. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Gümüş için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu (4 gün önce) Cevap yaz
sterlindeki yükselen kamayı görmüşsünüzdür umarım günlükte son degecegi nokta 7.884
https://altin.in/bi_bakip_cikacam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bollinger bandı iyice daraldı ucları yukarı meyilli bakalım belki 2019 süprizi yapar:)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bist ucmuş gitmiş gecen biri girmiş buraya biste gelin diyor millete evin yolunu şaşırtacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()hiseyi sen alırsın düşer 1 hafta bekletirsin cıkmaz sen satarsın sattıgın gün çıkar hey gidi günler:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()galıp agayı tanısak olur:)
adrnln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()1 liralık hisse 17 cıkıyor 17 lıralık hısse 1 liraya düşüyor bildigin zar atmak hiç anlamayan için borsa
Ahmetkdr872 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()buranın vicdanı var en azından orda nası gittinide anlayamazsın parının
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bist 30 veya 50 den şaşarda spek hisselere girersen daha kısa sürede paran mutlaka ama mutlaka eriyecektir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()devam edersen borsaya bi müttet 1 veya 2 sene parayı garantı veriyorum yarıya indirirsin
Ahmetkdr872 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()yenimi başladın
Ahmetkdr872 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()birinde takılmazsan birinde mutlaka oltya düşüyorsun araştırmalara göre ky yatırımcının %90 zararda yüzde % 10 içinde kendini gören varsa zarar etmez tabi
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()aynen millet hep böyle para gelecek sanıyor allahın sevdigi kuluysan borsaya ilk girdiginde zarar edersin eger ilk girdiginde kar edersen bu o kişini felaketi olur
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()ben en cok borsa yükselmeye başladıgında girenlere acıyorum ilk kez girenlere şimdi onlar ne kar varmış bu borsada diyorlar onlara cok yazık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()millet borsayı para basma makinası sanıyor
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()aynen haklısın usta
Murat2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()haftalıkta destek olabilir lakin günlüktede kama alt cizgisi var oda destek görevi görür kama kırılmadıkca oranın gelmesi zor alcalan kama oldugu içinde aşagı kırılacanı sanmıyorum bu yüzden bana göre dxy dönüş yaptı ve şuan için ilk hedef 97.50 tabi bu benim düşüncem tşk
Murat2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()dxy döndü bence neden 96 bekliyorsun ögrenebilirmiyim ben günlükte kama olarak cizdim 96.50 sondu 9661 den dönmüş durumda şuan
Murat2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()dxy alçalan kama alt cizgiden dönüş yapmıştır dolar düşüş son bulmuştur hayırlı olsun dolarcılar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()ons bu cıkışdan geri dönüş yapacagı yer 1517.300 burakama deyip tekrar aşagı dönecektir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()ons 1517 usd 931 bence şimdiden hayırlı olsun