Üye adı:Beyzax
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:40079
Üye puanı:7100
Takipçileri:358
Takip edilen:452
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:İnternet ve Bilgi teknolojileri
Yaşadığı yer:Ankara
Narsist kişilik bozukluğu özellikle abartılı bir kendini beğenmişlik duygusu, kendisine sürekli hayranlık duyulması ihtiyacı, başkaları için empati eksikliği, başarılardan aşırı gurur duyma ve küçümseyen veya tepeden bakan tutumlarla karakterize bir kişilik bozukluğudur. /"Kim bir iyilik getirirse ona ondan daha üstün karşılık vardır. Kim bir kötülük getirirse, o kötülükleri işleyenler, ancak yaptıkları kadar ceza görürler.
İşte onlara, sabretmelerinden ötürü mükafatları iki defa verilecektir. Bunlar kötülüğü iyilikle savarlar, kendilerine verdiğimiz rızıktan da Allah rızası için harcarlar. ""Onların 'gizlice söyleşmelerinin' çoğunda hayır yok. Ancak bir sadaka vermeyi veya iyilikte bulunmayı ya da insanların arasını düzeltmeyi emredenlerinki başka. Kim Allah'ın rızasını isteyerek böyle yaparsa, artık ona büyük bir ecir vereceğiz. (Kur'an- ı Kerim)
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:2952,68 Nakit puanı var
T. Puan:9122,1813 Gram & Puan birleşimi
Başarı:673. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Abi günaydın nasılsınız? ir şey aldınız mı?
Gezgin_karadeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
İyi mi alım için? Hocalar ne diyor euro mu alsak?
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
Kaçı gördü
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
Belki iyi bir oran yakalarım
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
Malesef tetikte bekliyorum
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
O kadarı şu an mümkün değil
Mesut2013 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Çok haklısınız dalgalı kur vurgusu yapıldı, tekrar bakalım bir etkisi olacak mı?
Dipten_Alan_Oğulları için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
15 için çok erken ilerde olur mu olur
Mesut2013 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Konu: Bubu53 bak kimler var.
Beklenen en fazla 100 baz ana şaşırmam aksi olsa da.
Tako1973 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Günaydın herkese, hayırlı bir hafta sonu diliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Hiç alakası yok, anlamak istemeyenleri sayma.
Ozdumanus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Teşekkür ederiz bilgilendirmeler için.
Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Bir ülkede her gün her şeyin fiyatı artar mı yarın 2,5 tl', den simit alacağım sabah, herkese iyi uykular:)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()O zaman faiz artışı vardı şimdi yok, swap vardı yok, nasıl olacak bir yıla dolar bu gidişle 20 TL olur
S_Şahin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Ben de onu düşünüyordum ama şimdi emin olamıyorum
İntegral97 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Bir şeyler yaparlarsa çok terste kalan olur
S_Şahin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()İki aydır yapmıyorlar kardeşim
S_Şahin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Bilmiyorum artık herkes para olmadığına inanıyor:(
S_Şahin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Olur mu dersiniz kimse inanmıyor:(
S_Şahin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Ons artınca sanallar düşüyor
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)