Üye adı:Beyzax
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:40312
Üye puanı:7140
Takipçileri:362
Takip edilen:455
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:İnternet ve Bilgi teknolojileri
Yaşadığı yer:Ankara
Narsist kişilik bozukluğu özellikle abartılı bir kendini beğenmişlik duygusu, kendisine sürekli hayranlık duyulması ihtiyacı, başkaları için empati eksikliği, başarılardan aşırı gurur duyma ve küçümseyen veya tepeden bakan tutumlarla karakterize bir kişilik bozukluğudur. /"Kim bir iyilik getirirse ona ondan daha üstün karşılık vardır. Kim bir kötülük getirirse, o kötülükleri işleyenler, ancak yaptıkları kadar ceza görürler.
İşte onlara, sabretmelerinden ötürü mükafatları iki defa verilecektir. Bunlar kötülüğü iyilikle savarlar, kendilerine verdiğimiz rızıktan da Allah rızası için harcarlar. ""Onların 'gizlice söyleşmelerinin' çoğunda hayır yok. Ancak bir sadaka vermeyi veya iyilikte bulunmayı ya da insanların arasını düzeltmeyi emredenlerinki başka. Kim Allah'ın rızasını isteyerek böyle yaparsa, artık ona büyük bir ecir vereceğiz. (Kur'an- ı Kerim)
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:2952,68 Nakit puanı var
T. Puan:9081,1934 Gram & Puan birleşimi
Başarı:699. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Aynen muhakkak TL kalacak bir köşede daha da dibi bekleyeceksin piyasa yapıcılar illaki kendileri için o dibi bulacaklar öğreniyoruz geç de olsa
Leventgolld38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Yine de duyumlarım sabit yönünde yatırım tavsiyesi değildir
Malum_kişi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Teşekkür ederiz çok haklısınız full işlem çok riskli iki üç kere yaptım kar da aldım zarar da
Leventgolld38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Aynen kardeşim teşekkür ederim sağlık olsun ne yapalım, fırsat sandık iyi yerden alıyoruz gibi geldi, dibin dibi oluyor.
IGASSAL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Öğrensek iyiydi parite yi öğrenen borsayı da öğrenir risk almadıkça kar olmuyor
Kara_bey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Malesef her şey çok pahalı
Malum_kişi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Günaydın, size de bereketli kazançlar, bugün pek kazanç yok gibi:(
IGASSAL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Beşi bir yerde alıp takayım:)
Kara_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Malesef öyle gidişat daha da vahim 500'lük bankot konuşulur oldu. :(
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Ben de satmam artık iş inada bindi:)
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()İnşallah daha fazla düşmez
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()5 lira için adam öldüren var
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Fiziki çok tehlikeli bu devirde kasa kuru diye bir şey var zaten elden pahalı veriyor dövizi banka, gramda çok riskli evde tutmak
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Son iki aydır eklemesem iyiymiş illaki balinalar kendileri için sahte düşüş getirecekler 17 de olsa bu sahte düşüş gelecekti
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Makas fazla sattığını alamıyorum parite bile paralı
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Hadi inşallah satmaya niyetimiz yok da bu kadar düşüş beklemiyordum 16,40'dan nerelere geldi zaten makasla en iyi 16,15'e satardım o bile karmış
Hassasyatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Cuma maaş yatacak yine alsam mı bilmiyorum hep moral bozukluğu oldu. Elde biraz TL hep olacak.
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Daha eldeki dolar ı da parite edecektim bankanın masraf talep etmesi sinirlendirdi, iyi ki de etmemişim
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Ben de parçalı aldım malesef hayal kırıklığı oldu
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Evet bakalım düşüş ne kadar daha devam edecek?
Security007 için cevaplandı (yorumu göster)