Üye adı:Beyzax
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:40312
Üye puanı:7140
Takipçileri:362
Takip edilen:455
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:İnternet ve Bilgi teknolojileri
Yaşadığı yer:Ankara
Narsist kişilik bozukluğu özellikle abartılı bir kendini beğenmişlik duygusu, kendisine sürekli hayranlık duyulması ihtiyacı, başkaları için empati eksikliği, başarılardan aşırı gurur duyma ve küçümseyen veya tepeden bakan tutumlarla karakterize bir kişilik bozukluğudur. /"Kim bir iyilik getirirse ona ondan daha üstün karşılık vardır. Kim bir kötülük getirirse, o kötülükleri işleyenler, ancak yaptıkları kadar ceza görürler.
İşte onlara, sabretmelerinden ötürü mükafatları iki defa verilecektir. Bunlar kötülüğü iyilikle savarlar, kendilerine verdiğimiz rızıktan da Allah rızası için harcarlar. ""Onların 'gizlice söyleşmelerinin' çoğunda hayır yok. Ancak bir sadaka vermeyi veya iyilikte bulunmayı ya da insanların arasını düzeltmeyi emredenlerinki başka. Kim Allah'ın rızasını isteyerek böyle yaparsa, artık ona büyük bir ecir vereceğiz. (Kur'an- ı Kerim)
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:2952,68 Nakit puanı var
T. Puan:9081,1934 Gram & Puan birleşimi
Başarı:699. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Beyzax yorumu ()Çok teşekkür ederim, takipteyiz bakalım inşallah denge kurulur
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Beyzax yorumu ()Gerçek bu euro çok hayal kırıklığı oldu
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Beyzax yorumu ()Çok haklısın ABD ile işbirliği mı var nedir?
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Yani acaba bazı şehir efsaneleri var inşallah doğru çıkmaz
avburakyldrm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Banka makaslarından en ucuz 20 kuruş farkla alınabiliyor döviz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Bu gidişle o da olabilir 1,50 TL fark nerelere geldi
avburakyldrm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Henüz bir lira fark var
avburakyldrm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Dalgalı kur bu istedikleri fiyata indirip oradan toplayıp sonra yine yükseliş
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Ben de ondan korkuyorum
ssstemel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Balinalar alım yapıyor
Serciyoser için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Onsta 1880 bile gelmedi
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Konu: #30869781 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederiz Akif hocam, elinize sağlık!
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()İyice batırdı
ssstemel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Ben de on dokuz üzerinde alım yapmadım ama yine de bir kere19,65 civarı geldiydi 19,40'dan bile satabilsek tekrar alım verirdi
Rmz_Rmz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Çok haklısınız hocam şu süreçte artıştan başka bir şey gözükmüyor, enflasyonla mücadele fiyat arttırarak yapılıyor sanırım, üretim maliyeti arttıkça fiyatlar hep yükselir.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Tabiki yazarım, satrançta piyon gibiyiz malesef piyasa da büyük bir oyun.
Esrarengiz0666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Fed de tatile gelecek yüksek ihtimal tatil uzayacak
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Sormayın benim de kardan zararım oldu 19,50'lerde çıkıp tekrar alsak iyiymiş, hüsrana uğrattı
Rmz_Rmz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Sorma yakında 18,50 gelecek Allah korusun
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyzax yorumu ()Hangi analist bu?
nil87 için cevaplandı (yorumu göster)