Üye adı:Beyhude_
Kayıt tarihi:3 Aralık 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5746
Üye puanı:847
Takipçileri:62
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Mb'nin yaptığı anketlere çok güvenmeyin. Yarın öbür gün beklenti 5ler dahi olabilir.
ua3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Şu an gündemde öyle bir şey yok. Olsaydı karşı yorum yazmazdım zaten. İhtimaller üzerinde konuşmak yersiz. Katar ile swap yapıldı sadece. O da yerel para birimleri üzerinden.
EMLAKÇI_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Ben senin gibi bilmediğim konularda yorum yapmam.
DolarDuser için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Arkadaş, katar ile swap'ten direkt 15 milyar dolar geldiğini sanıyor ona ithafen yazdım.
Ayrıca o sene katar al kardeşim şu 15 milyar doları deyip elimize vermedi. 15 milyar dolarlık yatırım yaptı. Yani ülkedeki birçok kuruma ortak oldu. Babasının hayrına değil yani
EMLAKÇI_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Sen sen ol bir daha bilmediğin konularda bol keseden sallama. Katar ile yapılan swap anlaşmasının içeriğini araştır öğren, ondan sonra yorum yap.
DolarDuser için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Katar'dan 15 milyar dolar geldiğini sanıyor ahaha :) neyse uyandırmayalım, uyusun da büyüsün.
DolarDuser için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Omon tonrımmm yoksa 4.90lar mı gelecek :)
sorumsuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen öyle. Bundan sonra dolar ın düşmesi al yatçılara koymaz. Her saat baktığım bu siteye bile üç dört saatte bir bakmaya başladım.
Sabırlı_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Cidden korkunç bir rakam hurşit üstadım. Vatandaş olarak ağrıma gidiyor benim. Ben düzenli olarak devlete vergimi ödeyen biriyim. Zaten aklımıza gelen her şeyde vergimizi ödüyoruz. Bir de bu %1 olayı cidden çok can sıkıcı.
Hurşit8231 için cevaplandı (yorumu göster)
9BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Bu sitede iki üç tane troll arkadaş var bu %1 olayını savunan. Cidden şaşıyorum. Yahu biz zaten yeteri kadar vergimizi ödüyoruz zaten. Emeğimiz karşılığı aldığımız maaşta bile birçok kalem vergi var ve ödüyoruz. Ama şimdi bu aldığımız maaş ile alım yapmak için yine vergi ödeyeceğiz. Hem de az buz değil yani. Bunun neresini savunuyor bu troller anlamakta zorlanıyorum. Keşke tüm vergileri bu vergi sever arkadaşlarımız ödese.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Alırken vergi var satarken değil. Sürekli bu soruyu sormayın yahu. Hatta admin sabitlesin bence bunu ta en başa :)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Bedavadan para kazanmak mı :) döviz işine giren hep para kazanıyor yani öyle mi? Hiç kimse terstte kalmıyor ve zararına bozmuyor öyle mi? Ne kadar kolaymış meğerse. Dövize gir bedavadan para kazan tüh ya. 100 dolar al bunun 1 dolarını vergi ver. Senin kâr yapma ihtimalin %50. Bedavadan para kazanan kim sence?
yıley için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Keşke tüm vergileri sizin gibi vergi ödemeyi severler ödese sadece bak o zaman sesimiz çıkıyor mu hatta destekleriz canı gönülden. Cidden şaşıyorum sen ve senin gibilere.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Sertas değil miydi senin eski mahlasın? Tanıyorum ben seni. Profildeki köpekten tanıyorum :)
serser34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen böyle olacak. Çok sinir bozucu cidden çok.
ua3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Eyvallah hocam. Benim gibi bu sitede en az 3 sene takılanlar bilir zaten, amacım yeni üyelere yol göstermek :)
serser34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Carpediemist olacaktı pardon
boys_81 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Sologitar ve carpediem adlı bol yıldızlı üyeleri direkt engelleyin benden size kuvvetle tavsiye.
boys_81 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Direkt engelleyin. Uğraşmaya değmez
resulkicirli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Vay be ne güzel memleket yahu. Binde iki bsmvergisi yüzde 1'e çıkartılmış. Ne güzel bedavadan ortak oluyor zarar etme ihtimali de yok. Valla güzel iş.