Üye adı:Beyaz_martı
Kayıt tarihi:28 Aralık 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:59767
Üye puanı:4148
Takipçileri:698
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Hiç bir şey olmaz bankaların kasaları dolar doldu
cato16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()dolar a 12 göstermiyorlar alimlar çok zayif
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Mecbur bekliyor yatırımcının en az yüzde 70 terse dusdu 30 eski alımlarını uzun vadecilerdir
alpierrro06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Aynen öyle oluyor gerçek değerlerde hiç bir şey kalmadı ufak yatırımcının parasına çökmek için para sahipleri oyun içinde oyun oynuyor
ayezka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Yokbe anladığım çok oldu elden ne gelir
alpierrro06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()dolar a 12 gostermiyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()İşin içinde faiz işi olmasaydı sadece kur oynakligi garantisi olsaydı süper olacakdi bende bugün gecdim faizden dolayı pişman oldum
coldzera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Artık dolar dan TL geçişin tavsiyesini vermiyecem işin içinde faiz varmış günahlarımı artırmayım herkesten özür dilerim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()İnşallah bir kaç gündür sağlığım iyidir çok mutluyum önce saglik
Esrarengiz0666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Olsun farketmez like veriyor lış likede olabilir
Behsat_Ç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()İyiliğini Allah daim etsin
Esrarengiz0666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Metin hayırlı geceler 3 tane likeni veriyorum
Behsat_Ç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Hayırlı geceler
Tuğra_nakliyat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Sağ olasınız nasılsıniz moraller nasil
Esrarengiz0666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()S aleyküm site sakinleri
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Dünyanın en zor işlerinden biri paradan para kazanma işi sitresi sıkıntısı bitmez
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Bu ons niye gevsedi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Aynen oyle
FakirinTavuğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Batı Karadeniz sahil
FakirinTavuğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Batan balık yan gider faiz vermesinler sadece dolar üzerinden sistem yapsınlar ben öyle olmasını istiyorum