Üye adı:besiktas
Kayıt tarihi:25 Mayıs 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1875
Üye puanı:135
Takipçileri:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:İstanbul
...
Gram Altın:42 Gram altını var
Puan:341,59 Nakit puanı var
T. Puan:249979,5772 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Arkadaşlar :) tabiki 1ton gümüş alacak param yok. Amacım 500kg 400kg alıyorum satıyorum diyenlerle mizansen yapmaktı :) yaptığınız yorumlara da katılıyorum:) ben 3.0031 ortalama ile 33.555gr gümüşteyim. Net:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Buradan 1ton Girilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()tfx teyim.
axalas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()o kadar haklısın ki :) 2 tl düştümü şelale, 2 tl çıktımı fişek :)
CamelSoft1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()abi gümüş 2,98-3 tü Altın 333 dolar 3,41 :) şimdi gümüş 2,98-3 altın 341 dolar 3,6 :) bu nasıl iş?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()aman abi YTD. :)
ahmt42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()artık hangi gece bilemem :)
Slnn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()sesli güldüm :D (ben de dahil :)))
CamelSoft1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()ben excel tutuyorum, en güzeli. kar zarar alım tarihi gr tl hepsi mis gibi görünüyor. hesabını biliyorsun. ytd :)
kaan0635 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()o da makul :)
Stoneee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()valla yalan yok bende giderim :D
Orhan353535 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()gümüş 350 (üçyüzelli) leri vursa da, millyonerden geçilmese buralar :D
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()yahu ne zaman 3 üstünde kalacağızzz ?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()bu iyiydi :)
attractiveness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Bişey değil ki 1.5m filan yapıyor.
Teacher47 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()dolar ve Altın zaten hala tepe yapmadıysa vay halimize :)
haser74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Ben bekliyorum. 3.20 gibi bi parça çıkarım.
haser74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Benden başka yükseliş bekleyen yok heralde :)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Açılış ile yükseliş bekleyen var mı ? Benim gibi..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için besiktas yorumu ()Bende gümüşle giriyorum. Haftaya açılış ile birlikte yukarı tırmanış başlar ümidi ile.. Ytd.
Baheng721 için cevaplandı (yorumu göster)