Üye adı:Besa_bes_
Kayıt tarihi:12 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1885
Üye puanı:518
Takipçileri:22
Takip edilen:65
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Hoşgeldin sefalar getirdin nasılsın baçişkom
Bendenizz_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Besa_bes_ yorumu ()Sen bu işi çoook iyi biliyorsun canı gönülden tebrik ediyorum seni
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Besa_bes_ yorumu ()Emeklerine sağlık kardeşim
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Besa_bes_ yorumu ()Emeklerine sağlık kardeşim helal et
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Besa_bes_ yorumu ()Ne zaman uygun olursan kardeşim rabbim kolaylıklar versin inşallah
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Besa_bes_ yorumu ()Aleyküm selam Aytaç hayırlı cumalar o güzel kaleminden bir Altın ve gümüş yorumu alabilir miyiz?
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Sayfaya bunlarda düşmemiş canom
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Bende aynıyım canom baş ağrısıda fena bahar çarptı herhalde bizi
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Sen gel yamaçıma o iş bende sende allaha emanet ol nil sultanım
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Senin yaşlılığına kurban olam ben :)
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()İnşallahhh seninde ağZın bal yesin
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Yaşlıyım ben anca uzak gözlük çıkart yakın gözlük tak idare edeceksin baçişko :))
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Bir G. S li olarak kesinlikle tavan diyorum adamlar yıktı geçirdi ortalığı ben bile beklemedim. Sende vardı sanırım inşallah aslanlarım sayesinde çok çok kazanırsın.
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Çok iyi etmişsin şuursuz çok klavye delikanlısıda çok
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Hayırdır nilim bir sorun mu var
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Ben geldimmm bugün yediğim dayaktan kafamı kaldıramadım anca kendime geliyorum. @Caney @Denizzz_ @nilsahara
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Hepinize hayırlı geceler ben kaçayım artık @Caney @Denizzz_ @Nur07 @ramazan4747
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Ne demek onun sınırsız izni var
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Bizde sözüm söz demek
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Besa_bes_ yorumu ()Hahaha çok fenasın başkaneye sor anlatsın beni sana
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)