Üye adı:Berkutchi
Kayıt tarihi:1 Mayıs 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:314
Üye puanı:34
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
Hakim: "Asya'nın Kartal Savaşçıları" namıyla dünyanın pek çok yerinde savaşan savaşçıları sizin yetiştirdiğiniz iddia ediliyor. Ne diyeceksiniz?
Berkutchi: Yeraltında savaşmayanlara yeryüzünde özgürlük yoktur. Kartal yetiştirdiğim doğrudur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()@fikom Kürşad'ın torunlarından. Daha Viyana kapılarına dayanıcaz onla. :)
Herakles34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Düşüyor, düşecek, düşmeli.
Heralde, galiba, sanırsam. :)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Bu spekülatörlerin hepsi öldümü ya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Hepimiz Türkiye'yiz, biz bu toprakların insanıyız, buralara aitiz.
Bende Allah bizi, bizden görünüp ama bizden olmayanlardan korusun diyorum.
Başka birşey demiyorum.
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Bence de kıyasalamayalım. Hele ülke değil de bir şehirle hiç kıyaslamayalım. )
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Ohh. Ne güzel Helsinki. :)
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Taneyle almaları bence daha çok bilinçli tüketimle alakalı bir durum. Sefalet içinde yaşadıklarından değil yani.
Bizim zaten anlam veremediğim bir ithalat- ihracat anlayışımız var ki hiç girmesek daha iyi.
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Alım gücü önemli ama. Finlandiya da asgari ücret yok diyemi o örneği verdin. Türkiyeyle karşılaştırma yapamayalım diye. :)
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Bizim köyde bedava domates. :)
Bayrampaşada 9 lira ama.
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Burda 3. 40'lara düşecek diyenlere ya da 3. 80'lere çıkacak diyenlere madalya falan mı takıyorlar?
Kimse kusura bakmasın ama bunları diyenler bu işten zerre kadar anlamayanlardır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Biraz daha düşerse 10k alıcam.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Bence 3. 50 Altın a düşmesi büyük süpriz olur. Bir sonraki tepe 3. 66 olabilir. Hele bi ramazana girelim. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Hiç hayra alamet olmayan çok aşırı bir sakinlik var üzerimde zaten.
İnerse de işime yarar, çıkarsa da. )
Slymn01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Şu dolar ın yaptığını, kızı annesine yapmaz be.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Ah şu gençler :)
Napoly10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()K, fars dilinde bin demek. )
Vahid7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()yoruldum, tükendim, daraldım. :)
Ramodkrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Aynen öyle yaptık.
Rebul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Dün o kadar bekledik 55'in altını gelmedi.
56. 30'dan 10k aldım gitti şimdi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Berkutchi yorumu ()Çaktırmadan ufak ufak düşüyor bu keko.