Üye adı:BENZONAT
Kayıt tarihi:29 Mart 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8688
Üye puanı:569
Takipçileri:9
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
saygı içten gelir. ortama uymak için sunulan saygı saygıdan değil. üç beş kuruş kazanmak için birbirlerine türlü methiyeler düzen insanlar acaba gerçek hayatlarında bu saygı sözlerini bu kadar çok kullanıyor mu? velhasıl... tilki gibi yaşayacağıma aslan gibi öleyim.
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:828,84 Nakit puanı var
T. Puan:62113,974 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()teşekkürler. şu avukatı hiç nazarı dikkate alma
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()bak yaa.. durduk yerde sataşma işte. bu zevat herşeye maydanoz olan bir tip. bende vaktiyle biriyle tartışırken o adam lehine avukat kesilmişti
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()o dedegiller familyasının oligarklarından biri. bence hiç kaale alma
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()neyse olan oldu. göreceğimiz varmış. sence gram burdan toparlar mı
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()millet çok vahim tablolar çiziyor
BENZONAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()gram hakkındaki öngörülerin neler
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()bencede. mahvü perişan ettiler
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()ortalık perişan
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()görünen köy kılavuz istemez türünden bir söz
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()euro var mı elinde
Leventgolld38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()mum ve gölgesi...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()kuluçkadan civciv çıkarır hassasiyetle analiz yapıyor adamlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()yaa vallahi billahi yordun gram ya. off yaaa
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()manidar olaylar.. ezoterik üstelik. herkes anlayamaz
DeLyChe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()ABD de tüketici güven endexi 107.3 çıkmış.. beklenen 108
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()koşarlar şimdi:))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()bi sözle onsun önünü açtım bak:))
DeLyChe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()ABD de faiz artışlarıyla beraber resesyon riski oluşmuş. tahvil faizleri de giderek düşüşte. onsun önü açılır gibi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()güzeller... yakışıklılar.. teşekkürler ve teessüfler:)))iftara yakın izlemesi hoş oluyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BENZONAT yorumu ()ooo ufaktan ufaktan başladı kur yapmalar... :)))