Üye adı:Batom
Kayıt tarihi:3 Ocak 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:224
Üye puanı:9
Takip edilen:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()5. 0750 den tersteyim
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()Zararı kurtarsam bi daha euro almıyacam
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()5. 0750 den tersteyim zarar çok
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()Tekrar gelir inşallah 5. 10 seviyeleri
dadoo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()12 kuruş tersteyim bu euro mahvetti bizi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Peki ya dahada düserse
Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Arkadaşlar euro da 5. 075 gbp de ise 5. 84 ten tersteyim beklemelimi yoksa, çarşamba günü olası faiz artırımından önce zarar kesmi yapılmalı
https://altin.in/batom
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()euro da 5. 075 gbp de ise 5. 84 ten tersteyim beklemelimi yoksa çarşamba günü olası faiz artırımından önce zarar kesmi yapılmalı
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()Veriler saat kaçta
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()5. 0750, den tersteyim bügün yarïn görürmüyüz bu seviyeleri acaba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Saolun ilginiz için
Celal_588 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Yani bi daha gbp ye dönmek zorunda değilim
Celal_588 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Arkadşlar parite hakkında bişey soracam dün gbp leri euro ya çevir dim olakaki tlye dönmek istersem Euro dan dönebilirmiyim yoksa tekrar gbp ye dönüp ordanmı tl ye mi geçmek gerekir
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Batom yorumu ()Orhan bey, ben dün gbb leri euro ya çevir dim fazla anlamıyorum euradamı kalmaya devam etmeli miyim parite yükselişi veya düşüşü neye bağlı
orhan454 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Tm saolun hocam
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Sayın zamanlama_manidar hocam 5. 84 den gbp den tersteyim parite den hiç anlamadığım halde dün akşam gbp den eoroya geçtim 0. 8774 rakamından şimdi ne yapmalıyım acaba eur adamı kalayım yoksa gbp yemi geçeyim anlamadığımdan ne yapacağı bilemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
https://yorumlar. altin.in/tum/sterlin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()Sayın hocam 5. 84 den gbp den tersteyim parite den hiç anlamadığım halde dün akşam gbp den eoroya geçtim 0. 8774 rakamından şimdi ne yapmalıyım acaba eur adamı kalayım yoksa gbp yemi geçeyim anlamadığımdan ne yapacağı bilemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
https://yorumlar. altin.in/tum/sterlin
zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Batom yorumu ()Arkadaşlar 5. 84 den gbp den tersteyim parite den hiç anlamadığım halde dün akşam gbp den eoroya geçtim 0. 8774 rakamından şimdi ne yapmalıyım acaba eur adamı kalayım yoksa gbp yemi geçeyim anlamadığımdan ne yapacağı bilemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Batom yorumu ()gbp leri euro ya geçtim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Batom yorumu ()euro da 5. 07 gbp de ise 5. 84 tersteyim düze çıkmak için çok beklermiyim acaba zarar kes yapsammı